Lch Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det er en del utgivelser ute og går. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har en DVDRip på 2 Cd'er ser like bra ut som den i fjor.. XviD seff Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 DVD-Screener = DVDrip!!!!!!!!!! Feil. Helt korrekt som LarsC sier. En DVDrip er retail versjonen. Alltså den plata som vil være i butikken for salg. En DVDscreener er ikke ment som en salgsvare, kun som en versjon for anmeldere. Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 DVD-Screener = DVDrip!!!!!!!!!! Feil. Helt korrekt som LarsC sier. En DVDrip er retail versjonen. Alltså den plata som vil være i butikken for salg. En DVDscreener er ikke ment som en salgsvare, kun som en versjon for anmeldere. DVDScreenere er riktignok ikke ment for salg, men ripper av slike er likevel en dvdrip. Forskjellen pleier å være manglende tekster, ekstra materiell osv. I noen tilfeller også teknisk kvalitet 8) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Rent fysisk er det den samme prosessen for å lage dem, men nei. Nettopp fordi at det kan være forskjeller mellom retail og screener, er det forskjellige begrep. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Rent fysisk er det den samme prosessen for å lage dem, men nei. Nettopp fordi at det kan være forskjeller mellom retail og screener, er det forskjellige begrep. Sånn er det bare. Jepp, forskjellige begrep, men siden mediet de er rippet fra er det samme (DVDScreener er jo ikke eget medium 8) ) så er nok svcd og divx/xvid ripper av dvdscreenere dvdrips. sånn er det bare :wink: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jepp, forskjellige begrep, men siden mediet de er rippet fra er det samme (DVDScreener er jo ikke eget medium 8) ) så er nok svcd og divx/xvid ripper av dvdscreenere dvdrips. sånn er det bare :wink: *sukk* Jeg vil gjerne se deg overbevise noen innen miljøet om at en dvdrip == dvdscreener. Du må gjerne kverulere så mye du vil, men det er og blir feil. akkurat mitt point.. You loose, LarsC... Inrømm det. Eh. Nei. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 *sukk* Jeg vil gjerne se deg overbevise noen innen miljøet om at en dvdrip == dvdscreener. s0 31337 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Sier meg enig med LarsC jeg. Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 *sukk* Jeg vil gjerne se deg overbevise noen innen miljøet om at en dvdrip == dvdscreener. Du må gjerne kverulere så mye du vil, men det er og blir feil. Hei Kverulanten her er deg. Hvorfor ikke komme med noe mere konkret enn *sukk*? Det overbeviser ingen. MEN! Du har helt rett. Jeg sier ikke at en dvdrip == dvdscreener, men at en dvdscreener.rip er en dvdrip. Og hvis du er inne i "miljøet": Hvorfor ser du dette svært ofte da? site rules: 200- [#] Retail DVD may/is dupe of DVD Screener.........[1x] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 s0 31337 Hvis du ikke har noe fornuftig å bidra med, foreslår jeg at du holder kjeft. Hei Kverulanten her er deg. Hvorfor ikke komme med noe mere konkret enn *sukk*? Det overbeviser ingen. Ok, så reglene er annerledes for meg enn for deg. Du trenger ikke vise til noe mer konkret, og det er ikke du som kverulerer når du fortsatt tværer på dette? Du kan få en definisjon: http://www.afterdawn.com/glossary/terms/screener.cfm MEN! Du har helt rett. Jeg sier ikke at en dvdrip == dvdscreener, men at en dvdscreener.rip er en dvdrip. Implisitt i dvdrip ligger det at det er retail, derfor er skillet trukket med dvdscreener. Litt av poenget er at screenere var tidligere kun VHS, og det er i 'nyere' tid at screenere blir sendt ut som dvd. Men siden konvensjonene for screenerene (pop-up tekst, svart-hvitt sekvenser som ikke er i retail, annen lydmiks etc etc) ikke er forandret til det bedre, heller til det verre, er det markante skillet nødvendig. Noe som får meg til å tro at du ikke er bekjent med begrepene. Og jeg gir egentlig blanke fa3n i om noen blir overbevist. Og hvis du er inne i "miljøet": Hvorfor ser du dette svært ofte da? Har jeg sagt jeg er inne i 'miljøet'? site rules: 200- [#] Retail DVD may/is dupe of DVD Screener.........[1x] Du nevner ikke hvorfra dette er hentet fra, så Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Slapp av, LarsC. Var ikke meningen å hisse deg opp. Beklager i så fall. Vi har hver vår oppfatning, og bra er det Ha en fortsatt fin kveld, // Geir, som er enig med at "s0 31337" kommentarer ikke hører hjemme her Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har jeg sagt jeg er inne i 'miljøet'? site rules: 200- [#] Retail DVD may/is dupe of DVD Screener.........[1x] Du nevner ikke hvorfra dette er hentet fra, så Du nevner i noen få innlegg ovenfor dette: Jeg vil gjerne se deg overbevise noen innen miljøet om at en dvdrip == dvdscreener. Og da spør jeg deg. Hvilket miljø du er i? KarasjokDVDrip.group? Et ganske så legalt spørsmål faktisk tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 s0 31337 Hvis du ikke har noe fornuftig å bidra med, foreslår jeg at du holder kjeft. Jeg drar heller ikke inn dette som et "bevis" for min argumentasjon. Overbevise "miljøet"-argumentasjon. Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 lotr II e naise.. uanset. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 lotr II e naise.. uanset. sant nok...litt småskuffet over enkelte deler. Men absolutt en god oppbygger til LOTR 3. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 jeg aner simpelthen ikke hva som er forskjellen mellom DVDrip og DVDscreener, men det trenger jeg jo heller ikke. jeg har jo bare isdn uansett. NGT come to papa! DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå