haffi Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 importere kontakter i msn live funker ikke, det står jeg kan importere 956 kontakter elns men når jeg velger importer alle står det at null er importert å når jeg går videre står det at jrg må aktivere alle kontaktene. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 importere kontakter i msn live funker ikke, det står jeg kan importere 956 kontakter elns men når jeg velger importer alle står det at null er importert å når jeg går videre står det at jrg må aktivere alle kontaktene. 9033764[/snapback] har også de her 2 problemene, når jeg logger på hopper nettet ut. når jeg endelig er på kommer jeg ikke inn på mailen å må vente litt å prøve igjen. dette har skjedd de 2-3 siste dagene etter jeg aktiverte brukeren min. Mvh Mr.Gjerdrum Lenke til kommentar
haffi Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 importere kontakter i msn live funker ikke, det står jeg kan importere 956 kontakter elns men når jeg velger importer alle står det at null er importert å når jeg går videre står det at jrg må aktivere alle kontaktene. 9033764[/snapback] har også de her 2 problemene, når jeg logger på hopper nettet ut. når jeg endelig er på kommer jeg ikke inn på mailen å må vente litt å prøve igjen. dette har skjedd de 2-3 siste dagene etter jeg aktiverte brukeren min. Mvh Mr.Gjerdrum 9034185[/snapback] Dette var bare "hack" eller wannabe hack da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå