tasmann Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 heisann. eg vil bygge meg centerhøytalarar. men vil ikkje legge ut so altfor masse penger, men samtidig ha god lyd. bygde to fronthøytalara, med 2x8" i kver kasse pluss diskantar. slo noko vanvittigt. sjølve elementa kjøpte eg på brukthandel, so mekke eg kasse sjølv. so eg har kjønt at ein ikkje treng masse peng for god lyd. men tilbake til centerhøytalara framme og center bak. kunne eg gjort da enkeldt å bere kjøpt nokon bil høytalara på 13cm og 40wrms, 160w max. e sånne høytalara med diskant og basselement på samme høytalar.. om det er til å kjønne. men vil eg då få bra lyd til film? musikker jo greit, for då høyrar eg på stereo, med andre ord, kunn front høytalaranne. men er det til å satse på? kunne eg brukt nokon slike? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=27191&cid=5523 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=27192&cid=5523 kunne eg brukt nokon 6x9 høytalara til bakhøytalara? eller blir dette bare tull? håpe på gode savar! takk! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Vil ikke tro det blir no særlig til filmbruk, er ikke spesielt fin lyd i sånne høyttalere. Hvorfor ikka bare kjøpe en ferdig senter? Dynavoice, Argon eller Cerwin Vega? Lenke til kommentar
tasmann Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Vil ikke tro det blir no særlig til filmbruk, er ikke spesielt fin lyd i sånne høyttalere. Hvorfor ikka bare kjøpe en ferdig senter? Dynavoice, Argon eller Cerwin Vega? 9039649[/snapback] kostar so mykje penger. vil ikkjelegge ut so mykje pengar på det. men da vi bli heilt fælt å sjå film med slike til center? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja. Det vil bli fælt. Du vil ikke legge mye penger i det, men du vil definitivt få mer ut av det å faktisk kjøpe ferdiglagd, og ikke bygge alt selv. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jeg syns ikke 1000,- for en center er mye jeg da. Lenke til kommentar
tasmann Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 jeg syns ikke 1000,- for en center er mye jeg da. 9046289[/snapback] nei det er kaknskje ikkje so mykje med 1000kr for ein center hølytalar.. skal vurdere det. skal ivertfall ikkje bruke slike høytalara som eg lurte på å bruke! takk for god hjelp!! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dynavoice skal visst gi mye for pengene, kanskje noe å satse på? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvorfor bygge egentlig ? Mener, du får veldig mye mer valuta av pengene hvis du kjøper fra f.eks Hifiklubben. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Dynavoice Challenger C-5 Er en billig og god senter. Bilhøyttalere anbefales ikke! Endret 13. juli 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Cerwin Vega VE-5C koster en hundrings mindre da, men sikkert fin den dynavoice senteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå