Ola92 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hei! Jeg har et Olympus Kamera som bruker XD kort. Men når jeg putter minnekortet inni kameraet står det at det det er feil med minnekortet. Da gikk jeg og kjøpte et nytt 256MB minnekort og putta den inn, men det er fortsatt samme feil. Nå virker ikke begge 256MB kortene. Noen som har forslag til hvordan man kan få minnekortene til å virke? Takker for svar!! Endret 8. juli 2007 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har du prøvd å formatere de? Evt har du prøvd både vanlig xD, xD M og xD H kort? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, jeg har prøvd å formatere minnekortet, men det virker ikke. Men hvordan finner man ut om det er et XD kort, XD H kort eller XD M kort. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvilket Olympus-kamera er det du har? Har du et nytt kamera, skal det støtte både vanlig XD og H og M typen. Har du et eldre kamera, så kan det være at den ikke støtter kortet du har kjøpt. Takk og pris for at XD snart er et dødt format... et av de "nisjestandardene" som har floppet helt og får merkelige avarter etterhvert. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har et FE 110 kamera. Trenger dere bilder av minnekort? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Det skal stå på kortet hva slags kort det er. Men om du kjøper et nytt, kjøp et originalt Olympus kort eller et Sandisk kort. Og forresten, ta med de ødelagte kortene dit du kjøpte dem og be de om å hjelpe deg, og forklar at de ikke vil fungere. De fleste minnekort har garanti. Endret 14. juli 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Takk for tipset! Jeg gikk til de jeg kjøpte fra og sa hva som hadde skjedd, så sa de at vi kunne få et nytt kamera hvis den ikke virka. Men de måtte så klart fikse kameraet, men vi fikk et lånekamera (til ferien). Så nå får jeg endelig begynne å ta bilder igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå