Gå til innhold

Kameraet får minnekortene til å klikke?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et Olympus Kamera som bruker XD kort.

Men når jeg putter minnekortet inni kameraet står det at det det er feil med minnekortet. Da gikk jeg og kjøpte et nytt 256MB minnekort og putta den inn, men det er fortsatt samme feil. Nå virker ikke begge 256MB kortene.

Noen som har forslag til hvordan man kan få minnekortene til å virke?

Takker for svar!! :thumbup::w00t:

Endret av Arjun Sivapalan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket Olympus-kamera er det du har? Har du et nytt kamera, skal det støtte både vanlig XD og H og M typen.

Har du et eldre kamera, så kan det være at den ikke støtter kortet du har kjøpt.

Takk og pris for at XD snart er et dødt format... et av de "nisjestandardene" som har floppet helt og får merkelige avarter etterhvert.

Lenke til kommentar

Det skal stå på kortet hva slags kort det er. Men om du kjøper et nytt, kjøp et originalt Olympus kort eller et Sandisk kort.

Og forresten, ta med de ødelagte kortene dit du kjøpte dem og be de om å hjelpe deg, og forklar at de ikke vil fungere. De fleste minnekort har garanti.

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar

Takk for tipset!

Jeg gikk til de jeg kjøpte fra og sa hva som hadde skjedd, så sa de at vi kunne få et nytt kamera hvis den ikke virka. Men de måtte så klart fikse kameraet, men vi fikk et lånekamera (til ferien). Så nå får jeg endelig begynne å ta bilder igjen! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...