Autoxave Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Personlig syns jeg det er litt dautid mtp fotokonkurranse over den perioden hvor stemmegivingen foregår, derfor følgende forslag: Man kan ha to fotokonkurranser gående paralellt....den ene starter når stemmegivingen for andre begynner... Eks: Fotokonkuranse 1 starter 1/1 - innlevering frem til 8/1 - stemmgivning frem til 15/1 Fotokonkuranse 2 starter 9/1 - innlevering frem til 16/1- stemmegiving frem til 23/1 Fotokonkuranse 3 starter 17/1 -innlevering frem til 24/1-stemmegiving frem til 30/1 etc etc På denne måten har man en fotokonkurranse hver uke...mulig det blir litt for komplisert å holde orden på..vet ikke..hva syns dere? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Stemming samtidig som en ny konkurranse kan skape problemer mtp. tema, innleveringsfrist og annet. Men jeg støtter deg i ditt syn på at konkurransen tar litt lang tid. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Da blir det mye kluss med hvem som bestemer tema og slikt, tror jeg... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Ulike tema kan betsemmes 1-2 mnd i forveien. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Å bestemme temaene 1-2 mnd i forveien er vel litt for lang tid. Hva med å ha to forskjellige navn på konkurransene? Så husker du at du har deltatt i konkurranse "A" eller "B". Det er nok ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Jeg støtter dette forslaget fullt ut. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Å bestemme temaene 1-2 mnd i forveien er vel litt for lang tid.Hva med å ha to forskjellige navn på konkurransene? Så husker du at du har deltatt i konkurranse "A" eller "B". Det er nok ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Jeg støtter dette forslaget fullt ut. 9033636[/snapback] Godt forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå