Gå til innhold

Hva kan jeg forvente å få igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for 1 mnd siden en kraftig stasjonær som jeg er meget godt fornøyd med, men jeg innser at jeg i min nåværende situasjon ikke har bruk for den og istedet burde valgt bærbar. Så jeg lurer på hva jeg kan forvente å få for maskinen på bruktmarkedet:

Cooler Master kabinett med høykvalitets 500W PSU

E6600 - 2 GB RAM - Samsung 250 GB - DVDRW - POV 8800 GTS 640 MB - Samsung 226BW - 965 HK m/Lan osv osv... Vista Premium.

Kostet ca 12-13 ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde litt lyst på skjermen, men går nok for en 24" desverre. Når jeg først bruker 25k på en pc kan jeg like gjerne gå fullt ut :D Men den skjermen er grådig god og det har jo ikke vært så mye nytt på en mnd. du kan jo prøve å få 10k siden den bare er en mnd gammel :) men det er meg da :p

Lenke til kommentar
kraftig og kraftig...

Den er jo middels bra.

liten psu, middels gfx kort, knøttliten disk, minimum med ram til vista, billigt hk, ok prosessor ved klokking. bra OS.

9034658[/snapback]

selv om jeg er litt utdatert når det gjelder HW o.l så må jeg nå si meg litt uenig i det du sier.

Både prossessor og skjermkort er gode i forhold til hva som er ute på markedet nå (though jeg liker ikke POV som produsent da :p) Og er det de fleste som leter etter en gaming PC kjøper.

Og det at 500W er lite, er jo bare en myte! Maskinene krever ikke så mye som alle skal ha det til. Det om det er kvalitet eller ikke, det legger jeg meg ikke oppi.

Greit nokk liten harddisk, men så lenge du ikke laster ned DVD filmer/redigerer så trenger man ikke såå veldig mye lagring. 2GB minne holder til vista enn så lenge.

Men over til maskinen, tipper en 5-7k. På QXL blir det fort litt mer penger å hente ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...