theydestroyedme Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hei jeg har aldri brukt iPod og har kun Creative sine produkter. Ipoden til broren min ligger koblet til laptopen min for batterylading men nå er den ferdigladet. Hvordan skal jeg skru av iPoden så ikke batteriet brukes?? Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Den skrur seg av av seg selv etter en stund Du kan også holde inne play-knappen en liten stund til skjermen skrur seg av, også sette på hold. Da bruker den ikke noe strøm Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 ok tusen takk. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Den skrur seg av av seg selv etter en stund Du kan også holde inne play-knappen en liten stund til skjermen skrur seg av, også sette på hold. Da bruker den ikke noe strøm 9033377[/snapback] Nei den bruker faktisk strøm hvis du setter på hold. Merker det på at det da blir lyd i hodetelefonene. Så ikke aktiver hold, bare hold inn play/pause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå