propel Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 DERE HAR DA VELL IKKE NO MED OM HVORDAN FOLK DRIVER MED SIN EGEN SOFTWARE!!! Å komme å annklage folk for piratkopiering er ytterst PATETISKT!!!!! Det å lage backup av egne software man har kjøpt er IKKE ulovlig i norge ennå SÅ SE Å FÅ FINGERN UT AV RÆVVA!!!!!!! idioter! :sad: [ Denne Melding var redigert av: propel på 2001-12-30 15:17 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 ehhhhhhhhh, kan du vise til et eksempel? Lenke til kommentar
normal Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Kan du prøve å forklare hva i svarte du snakker ooom f.eks... ingen dum ting. Jeg mener... dette kom ut av løse lufte. Hva snakker du om?`hva har de gjor`t og hvordan ? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Quote: propel skrev (2001-12-30 15:15):DERE HAR DA VELL IKKE NO MED OM HVORDAN FOLK DRIVER MED SIN EGEN SOFTWARE!!!Å komme å annklage folk for piratkopiering er ytterst PATETISKT!!!!!Det å lage backup av egne software man har kjøpt er IKKE ulovlig i norge ennå SÅ SE Å FÅ FINGERN UT AV RÆVVA!!!!!!!idioter! :sad:[ Denne Melding var redigert av: propel på 2001-12-30 15:17 ] Vennligst skjerp språkbruken. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 All pr er god pr eller hur ? Han driver med reklame :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Ser helst at du kommer med noen eksempler her propel, jeg kan ikke huske å ha anklaget noen for å drive med piratvirksomhet uten å ha grunn for det. Update: Ved nærmere ettersyn hadde faktisk propel grunn for å klage litt her, men det viste seg å være en utenforstående moderator som uten god nok grunn hadde stengt en tråd i Hardware.no forumet. Vi beklager dette, og jeg har nå selvsagt åpnet den igjen og nevnt det for moderatoren per mail. Allikevel syns jeg det var svært unødvendig av deg å gå fram på denne måten, med så sterke ord. Spesielt når det ikke engang hadde noe med Gamer.no å gjøre. Så jeg retter en liten advarsel til deg der. _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2001-12-30 20:01 ] Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Quote: On 2001-12-30 15:15, propel skrev:DERE HAR DA VELL IKKE NO MED OM HVORDAN FOLK DRIVER MED SIN EGEN SOFTWARE!!!Å komme å annklage folk for piratkopiering er ytterst PATETISKT!!!!!Det å lage backup av egne software man har kjøpt er IKKE ulovlig i norge ennå SÅ SE Å FÅ FINGERN UT AV RÆVVA!!!!!!!idioter! :sad:[ Denne Melding var redigert av: propel på 2001-12-30 15:17 ] Og gjett hvem som står øverst på rankinglista over idioter her i forumet da? Gratulerer med ny-erhvervet førsteplass, Hr. propel!! Kanskje du skulle skru ned turtallet ditt litt? Det ser ut som om du er i ferd med å miste bakkekontakten.... At moderator tolererer dine innlegg, er for meg en gåte. Hadde det vært opp til meg, hadde du vært "ute" forlengst! [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2001-12-30 20:56 ] Lenke til kommentar
propel Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 ja ja...så blei jeg litt opphissa..UNSKYLD! eehh...har litt dåli norsk "grammar".. Skal ikke ehh... snakke sånn mot folk og andre greier igjne. NB! husk at jei er ordblinn :smile:!! _________________ T-Bird @ 1,450 (max T 44C')Abit-KT Raid 1179mb 150Mhz Cas2 scsi: plextor cd-rom, Yamaha 16x10x40x brenner, Ibm 18gig 10000rpm ultra160 2xmaxtor 20gig ide-raid 1xwestern 80gig-ide plextor 24x10x40x ide...blablablabla sånn som resten av nørda her jør! ÅJO!! takk for 1'ste plassen..hva er premien?? :smile: :smile: :smile: [ Denne Melding var redigert av: propel på 2001-12-31 13:56 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 ikke det at jeg egentlig bryr meg, men hvorfor er det moderatorer fra gamer.no her? er ikke dette hardware.no sitt forum? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 også... same shit different cow (neidååh) Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: On 2001-12-31 14:11, Caveman skrev:ikke det at jeg egentlig bryr meg, men hvorfor er det moderatorer fra gamer.no her? er ikke dette hardware.no sitt forum? Da er det kanskje på tide å oppklare noe som flere tydeligvis ikke helt har forstått. Hele nettverket rundt Hardware.no (Gamer.no, Hardware.no, Overklokking.no, Digitalkamera.no etc.) benytter seg at det samme forumet, med den samme brukerdatabasen. Forskjellen på de forskjellige sidene er layouten. For uten det har de forskjellige søstersitene egne avdelinger i forumet. De som går inn på forumet via Gamer.no kommer rett til spill-kategorien. De som gjør det samme via Hardware.no, kommer rett til hardware-kategorien. Vi i Gamer.no modererer stort sett bare vår egen kategori, med mindre det er helt nødvendig å gripe inn andre steder. Den tråden som var omtalt var altså ikke på Gamer.no sin del av forumet, og det var heller ikke en medarbeider fra Gamer.no som stengte tråden. Håper dette avklarte alle misforståelser. Så får dere ha et riktig godt nytt år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå