Gå til innhold

Den store tutorial tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min fototut til en bedre fotograf:

Du setter på kitobjektivet til kameraet. Blåser forsiktig på frontglasset slik at det blir dugg, å så blåser støv på slik at hele glasset blir støvete. Så setter du hele kameraet på /m/, stikker ut i svarteste skauen å knisper bilder til du har krampe i fingrene. Når du har knispet og redigert så mye at du vil spy, renser du objektivet, og knipser vidre. Du vil da kunne mye mer om kamerainnstillinger og etterbahendling.

Et alternativ for dugg/støv-greia er å bruke Canon.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sorry, klarte ikke dy meg. Tilgi meg? :innocent:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Knips masse bilder, rediger de dårligste bildene til å bli så bra som mulig, så kommer du langt. Man blir ikke god fotballspiller ved å se på Man U VS Arsenal, ei heller noen god fotograf av å sitte på pc'n ;)

Det er lagt ut en meget nyttig netside med linker til etterbehandling, litt lengre ned. Annbefaler spes den med levels/curves.

Lenke til kommentar

Strålende tiltak Mister_joney.

Et alternativ for dugg/støv-greia er å bruke Nikon.

Det er lagt ut en meget nyttig netside med linker til etterbehandling, litt lengre ned. Annbefaler spes den med levels/curves.

Hvor, finner ikke noe lenger ned?

Og var du ikke litt slem mot de stakkars Nikon barna nå?

De søte små vet jo ikke bedre enda...

Lenke til kommentar

Sett bort fra en liten klikk akamister er 90% av Nikonbrukerene jeg kjenner over 45, og de er hverke søte eller små.

Fint tiltak å samle turorials, men finnes det ikke en gammel tråd som ligner? Hvis noen gidder å finne den, så kan man jo linke til den også.

Lenke til kommentar
Yes! Endelig en Nikon vs. Canon debatt! Det er virkelig noe forumet trenger!

9037649[/snapback]

Ta det rolig da... *Chillpill at the drugstore*

Innleggene er da informative med en liten spøk til slutt. Skal man ikke få hive inn litt humor heller nå.

nei jeg tror at alle bør omtale alt uten å bruke et merke i innlegget sitt så alle blir fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...