Skogslik Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hallo! Nå er tiden inne for og velge andre året på videregående, eg har satt opp 3 ønsker og nå er svaret komt. Sliter litt med og besteme meg her, så håper noen kan hjelpe litt Eg har komt inn på Maritim utdanelse i Stavanger og er ganske så fornøyd med det. Men, eg står og på vente liste på IKT Service som nr 6 i haugesund og 5 i sandnes så det er jo en liten sjanse for og komem inn der og. Men viss eg takker ja til og stå på vente liste og eg kommer inn så må eg takke ja til det, men eg har lyst på Maritim og. Noen som kan komem med litt råd? hva tjener man best på og slik? Håper på noe svar Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvis du er fornøyd med den du kom inn på så burde du kanskje velge den. Det kommer vel kanskje også litt på hvor skolene ligger i forhold til hvor du bor, hva venner skal gå (?) og hva du har mest lyst til. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) hm ja. er ikkje så nøye med hvor skolen ligger egentli. Men tror eg takker ja til maritim eg, er egnegntli det eg kunen tenke meg mest så Endret 9. juli 2007 av gas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå