Gå til innhold

Kom med sommerens avis-agurker.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her flyr Kent i hagestol med 105 ballonger

4000 meter høyt, ni timer og 310 kilometer hjemmefra.

(Dagbladet.no) Klokka 6:06 på morgenen forrige lørdag kysset Kent Couch (47) kona Susan adjø, satte seg i hagestolen og kuttet repene. I en hastighet på 40 km/t fløy han opptil 4000 meter over de tre bilene med familien, venner og chihuahuaen Isabella som fulgte ham nedenfor

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette var dagens gladmelding :D Og for å være helt presis er det jaggu ikke bare å spøke med heller ...?

Dersom historien er sann vil det ikke være første gang dyr blir brukt i krigsøyemed og til etterretning. Under andre verdenskrig ble duer brukt til å fly etterretningsrapporter ut fra Frankrike. Nylig har amerikanske soldater i Kuwait brukt kyllinger som indikatorer på kjemiske trusler. Delfiner har også blitt brukt til å snuse opp miner.

Kunne ikke annet enn å le av denne. Dagbladet.no, min kilde til forvirring og ikke så lite fortvilelse ... :)

(Dagbladet.no:) Har du mange føflekker? Da er det ingen grunn til å fortvile, for de små skjønnhetsmerkene kan være din gratisbillett til ungdommens kilde, skal vi tro nye studier fra King’s College i London.

Etter ti års forskning har universitetet kommet frem til at mennesker med mange føflekker rett og slett eldes saktere enn de med få føflekker.

Minn meg på å donere mine sure ervervede, og sikkert ufortjente i noens øyne kroner til forskningens fremtrinn ... ;)

Linken.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Syklet nesten på en bjørn

Kanskje ikke helt agurk, men ... link

Heller må skiftes ut

Deler av de nylagte hellene på torget i Steinkjer må skiftes.

Oioioi, for en nyhet! Lurer på om andre aviser lager store oppslag når noe byttes ut.

Ser for meg litt sånn: "Skilt i sentrum må byttes ut. Har fått en bøy på stanga."

Lenke til kommentar

Har riktig nok ikke link på dette, for det var noe jeg leste for ca. 1 måned siden, men det var første side oppslag om søskenene på 10 og 8 år hadde fått frastjålet jordbær karten i hagen, moren og ungene stilte selvfølgelig opp i avisen og var svært lei seg, personlig ville jeg blitt flau over å være på førstesiden på grunn av noe slikt, det finnes vel mer spennende første siden nytt Tønsbergs blad :!:

Lenke til kommentar

:!: Tenkte koffert nå jeg, men artikkelen var morsom den og :!: !

Har riktig nok ikke link på dette, for det var noe jeg leste for ca. 1 måned siden, men det var første side oppslag om søskenene på 10 og 8 år hadde fått frastjålet jordbær karten i hagen, moren og ungene stilte selvfølgelig opp i avisen og var svært lei seg, personlig ville jeg blitt flau over å være på førstesiden på grunn av noe slikt, det finnes vel mer spennende første siden nytt Tønsbergs blad :!:

9102326[/snapback]

Fy faen, den avisa sliter. Samme med de folka...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...