-Redhead- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Uff, de må ha lite å skrive om når dette er førstesidestoffet i lokalavisa: "Nabo med kronprinsen Vidar Greif Solli som blir hyttenabo med kronprinsfamilien i Fjellsnaret, skal gjøre mye av innredningsarbeidet selv. Kronprinsfamiliens hytte skal ligge like ovenfr hytta til kongsbergmannen. http://www.laagendalsposten.no/apps/pbcs.d...1002/ABONNEMENT (dette er bare nettutgaven) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ærlig journalist, i hvert fall: DinSide.no Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Her flyr Kent i hagestol med 105 ballonger 4000 meter høyt, ni timer og 310 kilometer hjemmefra. (Dagbladet.no) Klokka 6:06 på morgenen forrige lørdag kysset Kent Couch (47) kona Susan adjø, satte seg i hagestolen og kuttet repene. I en hastighet på 40 km/t fløy han opptil 4000 meter over de tre bilene med familien, venner og chihuahuaen Isabella som fulgte ham nedenfor Endret 12. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Iran har arrestert 12 spion-ekorn. HAHAHA :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Dette var dagens gladmelding Og for å være helt presis er det jaggu ikke bare å spøke med heller ...? Dersom historien er sann vil det ikke være første gang dyr blir brukt i krigsøyemed og til etterretning. Under andre verdenskrig ble duer brukt til å fly etterretningsrapporter ut fra Frankrike. Nylig har amerikanske soldater i Kuwait brukt kyllinger som indikatorer på kjemiske trusler. Delfiner har også blitt brukt til å snuse opp miner. Kunne ikke annet enn å le av denne. Dagbladet.no, min kilde til forvirring og ikke så lite fortvilelse ... (Dagbladet.no:) Har du mange føflekker? Da er det ingen grunn til å fortvile, for de små skjønnhetsmerkene kan være din gratisbillett til ungdommens kilde, skal vi tro nye studier fra King’s College i London. Etter ti års forskning har universitetet kommet frem til at mennesker med mange føflekker rett og slett eldes saktere enn de med få føflekker. Minn meg på å donere mine sure ervervede, og sikkert ufortjente i noens øyne kroner til forskningens fremtrinn ... Linken. Endret 13. juli 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fortvil ikke, her er Sjefens beste regnværstips! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Rallycross-Schanches snarvei til Nord-Norge http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=150874 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Fra Tønsbergs-blad: Vaffelpremie til fylkets beste avisbud ADAL: Abonnentene sier han er like presis som "frøken ur". Avisbud Eirik Thorvaldsen prøver bare å putte avisa i rette kasse. link ^^ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hahahah, det var faen agurk med 99% vann. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Den hagestol nyheten var bare helt genial da. *Prøve selv imorra Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Tulipantreet i full blomst Som avisbud, så får jeg Østlandets blad som er fylt med agurknytt. Her er artikkelen i avisa: :!: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Feier feiet mer en han skulle feie? "15 meter av muren rundt eigedomen måtte rivast etter at bilen til feiarane brasa inn i ein portstolpe. Uhellet skjedde i fjor sommar då feiarane var ute for å levera lappar om at dei snart skulle feia i Kvernavegen på Kaupanger." Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Syklet nesten på en bjørn Kanskje ikke helt agurk, men ... link Heller må skiftes ut Deler av de nylagte hellene på torget i Steinkjer må skiftes. Oioioi, for en nyhet! Lurer på om andre aviser lager store oppslag når noe byttes ut. Ser for meg litt sånn: "Skilt i sentrum må byttes ut. Har fått en bøy på stanga." Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Brennende fenomen over Oslo Utrolig. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Brennende fenomen over Oslo Utrolig. 9095947[/snapback] helt utrolig.. At det går ann at en journalist kan være så blåst i hue.. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tom (30) elsker å bli støvsugd. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tom (30) elsker å bli støvsugd. 9101972[/snapback] Aiaiai, den var fin! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har riktig nok ikke link på dette, for det var noe jeg leste for ca. 1 måned siden, men det var første side oppslag om søskenene på 10 og 8 år hadde fått frastjålet jordbær karten i hagen, moren og ungene stilte selvfølgelig opp i avisen og var svært lei seg, personlig ville jeg blitt flau over å være på førstesiden på grunn av noe slikt, det finnes vel mer spennende første siden nytt Tønsbergs blad :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tom (30) elsker å bli støvsugd. 9101972[/snapback] :!: Tenkte koffert nå jeg, men artikkelen var morsom den og :!: ! Har riktig nok ikke link på dette, for det var noe jeg leste for ca. 1 måned siden, men det var første side oppslag om søskenene på 10 og 8 år hadde fått frastjålet jordbær karten i hagen, moren og ungene stilte selvfølgelig opp i avisen og var svært lei seg, personlig ville jeg blitt flau over å være på førstesiden på grunn av noe slikt, det finnes vel mer spennende første siden nytt Tønsbergs blad :!: 9102326[/snapback] Fy faen, den avisa sliter. Samme med de folka... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 LINK Stjernene avgjør hvor farlig du er i trafikken. Sjekk hvem som krasjer mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå