L4r5 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Strengt tatt så vil jeg si at den der var ganske bra faktisk. Det var et "godt" intervju med en forsker om hvordan han tror verden kommer til å se ut om så og så mange år. Intet agurk med det, mer vitenskapelig okeie ting 9040280[/snapback] Men det er ingen NYHET. Ikke er det noe nytt en gang. Det er bare fyllstoff som de sikkert har sittet på lenge og slenger ut nå for å ha noe å sette der. Det er i mine øyne dermed en agurknyhet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Noe synkende vannstand i Begna "Vannstanden i Begnavassdraget har vært noe synkende siden lørdag, men situasjonen er fortsatt labil." Anbefaler for øvrig å sjekke ut oa.no jevnlig, de er mestere på agurknyheter. Tror de fikk en pris i fjor for sin forsidesak "Arne har fått sudokufeber". Hovedsaken på forsiden, og to helsider i starten av avisen om at Arne fra Østre Toten hadde blitt forelsket i det meget hjernetrimmende tenkespillet Sudoku. Avslutningssitatet: "- Dette er enda større enn da sjakkfeberen nådde bygda, mener Arne bestemt" må være noe av det verste i en seriøst norsk avis noen gang. 9034162[/snapback] <3 Oppland Arbeiderblad. Lokalavisa kan alltid forsyne meg med nye hendelser fra grisgrendte strøk, gjerne om Olga fra Otta i Gulbrandsdalen som nå har klart å så en rosebusk, helt alene! Endret 9. juli 2007 av Heilage Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Unngå motortrøbbel i sommervarmen, http://www.itromso.no/nyheter/article96546.ece Bladet Tromsø har vist lite å ta seg til, de også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 VG: 71-åring slapp ut promp - reddet livet Dagbladet: Tåfis utløste stor politiaksjon Akk. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Oh it's summertime, http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=150037 Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150727 Hvordan greier de å snuse opp slike uverdige nyheter? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vg.no har en over middels dag ... Du tror det ikke før du hører det! Bjørn Erik Stubberud kan togtider og datoer på rams Link Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 UP-Sjefen punkterte. Ikke artikkel, men liten filmsnutt. Ser ikke helt verdien av den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vg.no har en over middels dag ... Du tror det ikke før du hører det! Bjørn Erik Stubberud kan togtider og datoer på rams Link 9050221[/snapback] Haha, "Et rikere Norge" er fantastisk. Han imponerte meg stort, for en hukommelse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Og her raser skjelettene ut av aftenpostens skap. Kamp om knoklerArkeologene fikk bokstavelig talt en kirkegård i fanget da de gravde i en dreneringsgrøft ved Oslo bispegård. Nå krangler de med Statsbygg om regningen. Noen uker til med regn, og innsovningstabelettene kan arkiveres. Link Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Her er norge om 50 millioner år 9038263[/snapback] Strengt tatt så vil jeg si at den der var ganske bra faktisk. Det var et "godt" intervju med en forsker om hvordan han tror verden kommer til å se ut om så og så mange år. Intet agurk med det, mer vitenskapelig okeie ting 9040280[/snapback] Spesielt interresant siden vi har veldig stort behov for å vite hvordan Norge har blitt flyttet på når barn, barnebarn, oldebarn osv. er døde da. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Denne saken er fra Østlendingen...Garantert ÅRETS agurk Lenke til kommentar
Chao Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hamar Arbeiderblad: Kan bli grønt lenger Statens vegvesen vil vurdere å gi fotgjengerne i Furnesvegen er par ekstra sekunder med grønt lys, slik at alle kommer seg trygt over før bilene suser forbi. EDIT: Furnesveien, det er faktisk den gamle skoleveien min. Sikkert noen som har klaga på at vi gikk så sakte over veien . De fleste biler måtte faktisk vente på grønn nummer to for å kjøre... :!: Endret 12. juli 2007 av Chao Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hamar Arbeiderblad: Kan bli grønt lenger Statens vegvesen vil vurdere å gi fotgjengerne i Furnesvegen er par ekstra sekunder med grønt lys, slik at alle kommer seg trygt over før bilene suser forbi. EDIT: Furnesveien, det er faktisk den gamle skoleveien min. Sikkert noen som har klaga på at vi gikk så sakte over veien . De fleste biler måtte faktisk vente på grønn nummer to for å kjøre... :!: 9057302[/snapback] Haha =P dagen etter kom prikken over i`en, en oppfølgingssak med at vegvesenet hadde klokket overgangen... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Si meg nå en ting bestemor! Hvorfor har du så store tenner? Britisk bestemor gift med Osama bin Ladens sønn Også du min bestemor ... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Clerion: Den pølsesaken din var fantastisk. Megaagurk! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Syklist hadde griseflaks i Finsetunnelen rofl Gjett nasjonalitet før du leser linken. Du får ett forsøk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Haha, jeg hadde rett i min antakelse. Var det Horst Tappert? Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ah, Sunnhordland! Kanskje historiens mest unødvendige avis. Dagens hardtslående førstesideartikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå