Gå til innhold

Kom med sommerens avis-agurker.


b-real

Anbefalte innlegg

Her kan dere komme deres avisers og andre nyhetsmedier dere har tilgjengelig med agurknyheter. Vi trenger en slik side som man bare kan le av det at det er lite å skrive om i dagens media og ferieavvikling osv *le*

 

Første mann: hull__haukland_2_1338073m.jpg

"Mystisk hull på stranda"

Meteoritt, UFO eller brønn. Forslagene er mange til hvordan et stort hull plutselig har dukket opp på Hauklandstrand.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe synkende vannstand i Begna

 

"Vannstanden i Begnavassdraget har vært noe synkende siden lørdag, men situasjonen er fortsatt labil."

 

Anbefaler for øvrig å sjekke ut oa.no jevnlig, de er mestere på agurknyheter. Tror de fikk en pris i fjor for sin forsidesak "Arne har fått sudokufeber". Hovedsaken på forsiden, og to helsider i starten av avisen om at Arne fra Østre Toten hadde blitt forelsket i det meget hjernetrimmende tenkespillet Sudoku. Avslutningssitatet: "- Dette er enda større enn da sjakkfeberen nådde bygda, mener Arne bestemt" må være noe av det verste i en seriøst norsk avis noen gang.

Lenke til kommentar

Finner mye bra på Fjuken.no også

 

[04.07.07] Hell i uhell:Fekk stein i armen

Terese Visdal Ulsand (3 år) var likevel heldig da ein grasklyppar skaut ein stein i armen på ho. Hadde steinen treft henne i hovudet kunne hendinga fått eit alvorlegare utfall.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
(Dagbladet.no): I nesten fire måneder har de lekt sammen, Thomas Dörflein og Knut. Siden lille Knut først møtte verden i slutten av mars har de vist seg fram for tilskuere og pressefolk to ganger daglig. Nå er det altså slutt. Thomas er utbrent, og Knut, han må fortsette publikumsfrieriet alene.

 

Dyrepasseren sier han fortsatt skal være tilgjengelig for Knut, men at det vil skje utenfor rampelyset.

 

– Dette betyr ikke at jeg aldri skal leke med Knut mer, det betyr bare at det ikke lenger skal skje til bestemte tider, sier Dörflein ifølge AP.

 

– Jeg kommer alltid til å være der for han. Knut er fortsatt et barn, han trenger meg, sier Dörflein.

 

Han forklarer at han føler seg utbrent etter måneder med isbjørnlek, og at han ikke alltid har satt like stor pris på kjendislivet.

 

–  Det er det verste. Folk vil ha autografer, og ta på meg. Når jeg er ute med kjæresten, vil de spandere drinker på meg. Og når jeg sier nei blir de aggressive, sier Dörflein.

 

Hmm ... :hrm: Folk vil ta på meg, og til overmål vil de spandere drinker. Har du skulle hørt på helvete ... :!:

Lenke til kommentar
Noe synkende vannstand i Begna

 

"Vannstanden i Begnavassdraget har vært noe synkende siden lørdag, men situasjonen er fortsatt labil."

 

Anbefaler for øvrig å sjekke ut oa.no jevnlig, de er mestere på agurknyheter. Tror de fikk en pris i fjor for sin forsidesak "Arne har fått sudokufeber". Hovedsaken på forsiden, og to helsider i starten av avisen om at Arne fra Østre Toten hadde blitt forelsket i det meget hjernetrimmende tenkespillet Sudoku. Avslutningssitatet: "- Dette er enda større enn da sjakkfeberen nådde bygda, mener Arne bestemt" må være noe av det verste i en seriøst norsk avis noen gang.

9034162[/snapback]

haha det var det værste :!:

Lenke til kommentar
Finner mye bra på Fjuken.no også

 

[04.07.07] Hell i uhell:Fekk stein i armen

Terese Visdal Ulsand (3 år) var likevel heldig da ein grasklyppar skaut ein stein i armen på ho. Hadde steinen treft henne i hovudet kunne hendinga fått eit alvorlegare utfall.

9037845[/snapback]

 

Hahaha, ler meg ihjel! At det er mulig å skrive noe så fantastisk dårlig? :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...