Kenny™ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Drev å leste Ultimate Spider-man her om dagen, også leser jeg den når x-men og spider-man er på en sånn øy... Deadpool mister masken i en kamp, også ser jeg at trynet han er helt fucka... han har visst gjort masse cyborg greier med det eller noe... Prøvde å finne han på Marvel.com, men han er ikke der... Så jeg lurte... kunne noen forklart han littt for meg? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Deadpool_%28c...timate_Deadpool Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ultimate Deadpool var verdens mest unødvendige å skuffende karakter everr.. Endret 9. juli 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Å herregud... det var visst som jeg fryktet... Deadpool er jo en så fascinerende karakter i den orginale serien... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) hvis du liker 616 så må du holde deg langt unna Ultimate er fint lite Ultimate som er bedre enn 616 nå.. startet bra men gikk litt for langt.. i dag er det vel bare Ultimate Dazzler som er bedre enn 616 Dazzler.. som SUGER! Endret 9. juli 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ultimate Xavier er my barskere enn 616 utgaven da. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Å nei! D er jo umulig å diskutere med en poster lagd av fans Noen syns jeg likevel er minst like gode: Captain America Ironman Dazzler ; ) Xavier Endret 9. juli 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå