Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinner som jenter

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Jeg har ei fantastisk dame. Hun er verdens beste. hun er selvsikker, har humor og er bare digg.

Men hun holder meg på avstand. Og er ikke alltid konfertabel med at jeg kommer oppi ansiktet hennes og ser på henne.

Så traff jeg på en som gikk i klassen hennes på ungdomsskolen og han fortalte at han egentlig var velig lei seg fordi de brukte å erte henne. Hun var tydligvis veldig tøff og selvsikker og sånt så de ertet henne med: at hun hadde bart!

Herregud jeg ble så forbannet. Spess da jeg leste i turn-off listene her inne. Alle jeneter har dunbart, mi har det så akkurat. Du ser det fan meg ikke en gang.

Må bare høre, er dette et problem hos den vanelige norske gutt, eller bare for umodne fjortisgutter som aldri har sett et orentlig kvinne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ei fantastisk dame. Hun er verdens beste. hun er selvsikker, har humor og er bare digg.

Men hun holder meg på avstand. Og er ikke alltid konfertabel med at jeg kommer oppi ansiktet hennes og ser på henne.

Så traff jeg på en som gikk i klassen hennes på ungdomsskolen og han fortalte at han egentlig var velig lei seg fordi de brukte å erte henne. Hun var tydligvis veldig tøff og selvsikker og sånt så de ertet henne med:  at hun hadde bart!

Herregud jeg ble så forbannet. Spess da jeg leste i turn-off listene her inne. Alle jeneter har dunbart, mi har det så akkurat. Du ser det fan meg ikke en gang.

Må bare høre, er dette et problem hos den vanelige norske gutt, eller bare for umodne fjortisgutter som aldri har sett et orentlig kvinne!

9032797[/snapback]

dummeste jeg har hørt!! har ikke alt på plass de som mener d!

Endret av 2badle
Lenke til kommentar

Dunbart er turnoff! Enkelt og greit det.

Men herregud, om dunbarten til dama di ikke syntes engang!? Da er det jo ikke noen dunbart! Litt hår har da alle.

Damer som har bart, og lar den vokse og gro har det ikke godt. Nesten på linje med alle menna som shaver leggene sine.

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

Vel, jeg vil si det handler om personlig smak..Smaken er som baken :)

Noen liker det, noen ikke.. Personlig synes jeg det ikke er så veldig deilig...

Lenke til kommentar

Alle har hår. Men ingen har like mye mengde, farge eller lengde. Så det er jo helt forskjellig fra person til person. Og brunfargen i ansiktet kan jo også tydliggjøre dette har jeg lagt merke til..

Hvilke egenskaper dama har har jo ingenting med "barten" å gjøre, men så er det jo som alltid noen som ikke har noe annet å gjøre enn å kommentere andre.. Det gjelder det meste, og kunne like godt handlet om klærne som dunbarten. Sånn vil det alltid være i vårt samfunn, uansett hva KRF tror eller ei.

Lenke til kommentar

At man nesten ikke så det? Alle har litt hår. Så jeg tror at det handler mer om å rakke ned på andre for å føle at en er noe selv. Så de fant noe tilfeldig å mobbe henne for? Om hun da hadde hatt en skikkelig bart er da mobbing uansett veldig umodent. Det går ann på fortelle ved kommende dette på en måte som ikke får henne til å føle seg støtt. Jeez..jeg blir oppgitt over slike mennesker.

Lenke til kommentar

Dunbart som du kan se på normal avstand er ikke sexy på jenter. Det er fakta. Men å mobbe noen for det er jo en helt annen sak. Men du kan jo bli mobbet for alt. Fregner, at du er høy lav, langt kort hår, spes fornavn - etter navn etc.

Så nei dette er ikke ett problem normale voksne menn har. Men når det kommer til preferanser så foretrekkes ikke klart synlig dunbart. Hva er problemet med det? Er mange jenter som ikke kan fordra sjeggvekst på menn.

Så altså, vær forbanna på de som mobbet hun, men ikke bli forbanna på folk som foretrekker damer uten dunbart

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Trur ting blir litt misstolket...Det viker som om man snakker om det akseptable av dunbart (som de fleste menn mener er ok) og det seksuelle ved kvinner (hvor men ofte ikke finner det så ok)

Trur menn aksepterer dunbart på kvinner. Men du må skille den vanelige aksepten og den seksuelle... Er mi mening

Lenke til kommentar
Ja, jeg reagerte også litt på det der. Skal vi jenter godta ansiktshår, men selv måtte fjerne det lille dunlaget vi har?

9034263[/snapback]

Skal jenter godta penis, mens gutter friker ut hvis jenten har det?

Skjeggvekst er et tegn på maskulinitet fordi det kommer av testosteron. Skjeggvekst på jenter er turn-off fordi det er et tegn på høy testosteronproduksjon, akkurat som mørk stemme, hårvekst andre steder (som armhulene og veiviser), markerte kinnbein og større klitoris. Rent instinktivt er de som tenner på det motsatte kjønn interessert i et godt eksemplar (hos jenter er det normalt å være interessert i fin rumpe og pupper, søtt ansikt, kvinnelig atferd), mens utseendemessig er folk flest interessert i en som ser bra ut.

Dunbart ser ikke bra ut. Dunbart skiller seg ikke ut fra andre skavanker og ulemper, noen synes noe er viktig og andre prioriterer andre ting, men folk kan ikke noe for hva de liker. Det er tåpelig å be folk overse noe de tydeligvis synes er morsomt, og om folk kaller meg overfladisk fordi jeg unngår jenter som har visse feil som jeg synes er uattraktive, så får det være deres sak.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...