Larsi93 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jeg har en Intel® Celeron® 2,80Ghz og 512MB RAM på min pc. nå har den begynt og fryse og få slowdowns veldig veldig ofte. jeg vet det vil bli rep om jeg reinstallerer xp men jeg har en del viktige filer og sånt. (gjorde det på en helt lik pc som min og det hjalp help supert). Fins det n annen like effektiv måte og gjøre det på? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 I hvilke sammenhenger er det den fryser? Kan du se et mønster? Kanskje en reperasjon av Windows kan funke, eller en defragmentering? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kanskje vifta er full av støv? grafikkortet mitt ble sånn en gang, og da var det fordi kjøleribba var helt full av støv. Lenke til kommentar
Larsi93 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Kanskje vifta er full av støv? grafikkortet mitt ble sånn en gang, og da var det fordi kjøleribba var helt full av støv. 9035476[/snapback] jeg trudde det var pga. for mange filer osv. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ved for mange filer og "uryddig" Harddisk kan jo som nevnt en defragmentering hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå