markusa Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei.. skal ha nytt abonomang.. og lurer da på å prøve one call eller Ipea... Men har lite erfaring og hvordan fungerer dette?? Visst jeg ringer for underde 120 gratis minuttene du får og sender under 90 sms i måneden. Betaler man noe i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei..skal ha nytt abonomang.. og lurer da på å prøve one call eller Ipea... Men har lite erfaring og hvordan fungerer dette?? Visst jeg ringer for underde 120 gratis minuttene du får og sender under 90 sms i måneden. Betaler man noe i det hele tatt da? 9032618[/snapback] Nei. Det koster ingenting, men one call har nå ikke 3G. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Kan man sjekke fra mobilen hvor mye som er brukt? Endret 8. juli 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nei, du må logge på dine sider på onecall.no for å sjekke hvor du har brukt. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Faktura på papir, pris pr faktura 39,00 Men bør vel gå an å få digital faktura? Ellers ser det ut som om det (hvertfall for meg) ville si gratis bruk av mobilen. Kan ikke se noe om noen minstepris per måned heller. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har hatt Onecall siden i vinter. Du får faktura på email og det er ingen minstefakturering pr mnd. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nummeret mitt ble portert til OneCall natt til onsdag, men da jeg byttet til nytt SIMkort stod det: Inaktivt SIMkort. Samme står på telefonen med det gamle kortet i telefonen. Kontaktet OneCall og hørte hva dette gjaldt. Visstnok hadde Netcom problemer med aktiveringen av SIMkort i deres nett. Et problem som gjaldt mange. De kunne ikke si hvor lang tid det skulle ta før abonnementet ble aktivt. Nå nærmer det seg 3 døgn (!) uten mobil. Hvor artig er ikke det? Sendt 3 e-poster til OneCall, fått svar på én. Forferdelig dårlig kundeservice! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Isj .. høres kjedeligt ut.. opplevd selv at kundeservice'n til OneCall kan være treeeg... bruker det bare på en ekstra telefon jeg har men.. har ikke hatt noen problemer med de uten om det. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Så rart. Jeg har fått nytt SIM en gang pga trøbbel med det gamle. Da svarte de raskt og aktiverte kortet med en gang uten problemer. -snubbel Lenke til kommentar
ChrisNor Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei. Det koster ingenting, men one call har nå ikke 3G. Det står på One Call at One Call støttar 3g Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det står på One Call at One Call støttar 3g Nå har de de, men ikke når de flytter over til NetworkNorway. Noe de gjør i disse dager. Lenke til kommentar
ChrisNor Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nå har de de, men ikke når de flytter over til NetworkNorway. Noe de gjør i disse dager. Er ikkje det berre i byane? Eg bur ikkje i by. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er ikkje det berre i byane? Eg bur ikkje i by. One Call kutter ut 3G - Amobil Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er ikkje det berre i byane? Eg bur ikkje i by. De går over til Network Norway-simkort, med Network Norway-dekning i byene og Netcom-dekning utenfor byene. Roamingavtalen med Netcom gjelder bare for GSM og ikke 3G. Imidlertid påstår Onecall at de skal få 3G-dekning til neste år, det får vi nesten bare se på om kommer til å skje. Lenke til kommentar
Fin_fyr Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Når har Onecall tenkt å gå over til Network Norway? Har de flyttet en eneste kunde ennå? De reklamerer fortsatt med Netcom-dekning og 3G: One Call gir deg god dekning og høyhastighets mobilnettOne Call benytter NetCom sitt mobilnett i Norge. One Calls mobilkunder har derfor samme adgang til NetComs dekning som NetComs egne kunder. Dette inkluderer 3G-dekning i de områder hvor dette er bygd ut - noe som gir mulighet for de høyeste mobile overføringshastighetene og tilgang til nye tjenester som Videotelefoni. Ferske målinger viser også at Netcoms 3G nettverk er mye raskere enn hos Telenor Mobil. Jeg ble Onecall-kunde i sommer og har ikke hørt et pip om skifte av mobilnett og bortfall av 3G. I følge Onecalls abonnementsvilkår skal slike endringer varsles minst 30 dager på forhånd, så for min del vil jo ikke byttet skje før godt uti november. Ved vesentlige endringer til ugunst for Kunden, herunder opphør av én eller flere tjenester, skal Kunden varsles minst 30 dager før endringen trer i kraft. Og når det først har gått såpass lang tid, er vi jo snart ved nyttår, da Onecall ser for seg at 3G skal være på plass igjen. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er ingen som har hørt noe, så jeg tror de venter med å flytte over til NetworkNorway har fått testet nettverket sitt ordentlig. og Når nå Tele2 bygger felles nettverk med NetworkNorway så kan det være det tar litt lengre tid enn planlagt. På den positive siden så vil det sansynligvis bety at man vil roame mindre med NetCom når nettet er oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå