Korka Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Skal modde litt på kabinettet til høsten, og lurte på hvor jeg kan få kjøpt plexi glass, sånn at jeg kan sette det i sidedøren på mitt Antec P182 B kabinett Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Om du bare skal ha plexi glass så ta en tur til glassmestern i byen Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Dyrt det da? Vet dere om hvor man kan få plexiglass/sidedør skjært? Sidedøren er laget av plastikk og gummi tror jeg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Glassmesteren i byen har det, så da er det bare for meg å løp og kjøp Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Post bilder under og etter operasjonen da! Jeg har et P182 på vei i posten (snart), har ikke planer om å gjøre noe med en gang tror jeg. Men vil se mulighetene! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det blir sikkert ikke gjort før sommerferien er ferdig, vi får se om Amentio blir litt kjappere med å refundert strømforskyninga jeg sendte inn for, ehm 4uker siden ^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Amentio (som bruker komplett når det gjelder rep o.l) er ikke noe særlig raske. Dem brukte 4 uker på å finne ut at HK mitt virka som det skal! Though det var HELT dødt når jeg sendte det fra meg :S Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Tror jeg venta 4-5uker på 6deler fra dem jeg.... Må vente sikkert så mye for å få refundert en liten del som det sa poff i når den starta Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er det som er noe dritt med webshops, når noe går galt. Må bruke penger på å sende, vente på testing og retur. Derfor jeg valgte å kjøpe igjennom jobben. Da tar jeg feilsøkingen selv, og bestiller deler før jeg sender den ødelagte i retur =) Går mye raskere! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg fikk mail fra de da, der sa de at de kunne sende en ny idag, men jeg takket nei, og sa at jeg skulle ha pengene... Her skal det casemoddes... FÅr sikkert katoder og basic kit i posten imorgen av Microplex Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg fikk mail fra de da, der sa de at de kunne sende en ny idag, men jeg takket nei, og sa at jeg skulle ha pengene... Her skal det casemoddes... FÅr sikkert katoder og basic kit i posten imorgen av Microplex 9036824[/snapback] Håper du ikke mener casemod er en kasse med masse lyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå