fiskum Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hallo! Hvilke av disse mobilene bør jeg velge, pro's and con's, da stort sett det eneste som skiller dem er OS'et og kamera? (kameraet bryr jeg meg ikke så mye om så det er ikke noe poeng å kommentere det Så det var en leser som sa at ordbokkapasiteten var dårlig på 7390, er det noen som har samme erfaring? Da mener jeg egne ord som man legger inn... Takker! Endret 10. juli 2007 av fiskum Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Regner med du mener 6290? Du sammenlikner to veldig forkjellige telefoner her. En fashion modell og en business modell. Spørsmålet er hva du bruker telefonen din til, trenger du tredjeparts programvare utemom diverse java programmer? Det er liten tvil i at 6290 gir veldig mye telefon for pengene. Jeg ville valgt den Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jepp, mente 6290 ja Tror valget faller på den foran 7390. Leste litt rundt, er det sant at den ikke viser nummer som blir lagret med +47 foran? Er det heller ikke mulig å få hurtig-smileyes? Vil gjerne ha momenter som folk irriterer seg over eller finner veldig uprakisk og tungvint med telefonen Endret 10. juli 2007 av fiskum Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) dette er en person som lister opp noen sånne detaljer i series 40 på 5300, er vel det nærmeste.. selv er jeg veldig opptatt av slike ting.. og har ikke eid eller grundig grundig prøvd en telefon med series 40 eller 60 edit: glemte link Endret 10. juli 2007 av megaloman Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Takker! Forstår ikke hvordan mobilprodusenter så store som Nokia klarer å lage telefoner med så mange irriterende feil... Noen som kan gi noen tilbakemeldinger på det med ordbok og å lagre egne ord? Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Takker! Forstår ikke hvordan mobilprodusenter så store som Nokia klarer å lage telefoner med så mange irriterende feil... 9042209[/snapback] å, det er ikke bare nokia fordi jeg linket til dette.. sony ericsson har den irriterende playnowsnarveien og tusen andre ting men synes over det hele det er bedre enn setries 40. men vil trolig gå over til series 40 i fremtiden avhengig av hvor dårlig SEs nye menysystem blir.. jeg streber etter bedre menyer i kontrast til likegyldigheten hos produsentene og mangelen på interresse for å gjøre noe med sånt.. her sier en person bittelitt om SEs menysystem. men det er så mye annet også.. venter spent på at det blir mulig å prøve ut menysystemet til k850 på SEs sider. Endret 10. juli 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå