Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pappa bryter løfte og han oppfører seg som en dust

Anbefalte innlegg

JFM jeg tar meg friheten til å forklare for de andre her så de også forstår det.....

At trådstarter her ikke får scooter/moped er virkningen av at faren har brutt løftet.

Løftebruddet er altså årsaken til at trådstarter får denne virkningen, man må altså tenke årsak/virkning her.

Det vi diskuterer her mener jeg er årsaken, altså løftebruddet og ikke virkningen som er at trådstarter ikke får scooter/moped.

I tillegg har trådstarter lagt litt opp til oss selv om vi vil diskutere farens oppførsel.

Konklusjon:

Vi diskuterer løftebrudd og farens oppførsel, det er ihvertfall det trådstarter ville vi skulle diskutere  :yes:  :whistle:

Edit: Tror jeg ihvertfall  :roll:

9044570[/snapback]

Lov å være uenig. Men hvis det er slik som du sier synes jeg at JFM virkelig bør forklare hva vi virkelig skal diskutere. Ikke du. For som sagt er jeg uenig i hvordan diskusjonen foregår ikke at faren overeagerer. Der har jeg kommet med forslag og hele pakka.

Men det er ikke opp til deg Zatuu og beskrive saken til JFM, synes heller hun/han kan gjøre dette selv.

Skjønner forøvrig ikke hva det er så mye å gnåle over. Bort i mot alle foreldre kjefter på sine unge. Og hvis det er et veldig problem at man absolutt ikke får snakket med faren sin _og_ man ikke tåler andre meninger som går i mot sine egne, bør man kankskje velge andre kanaler en diskusjon.no

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi diskuterer løftebrudd og farens oppførsel, det er ihvertfall det trådstarter ville vi skulle diskutere

du har så rett så rett. jeg trodde faktisk dette ville være lett å forstå. mulig jeg burde ha skrevet 1.innlegg mere forståelig. men nå er det forsent.

Lenke til kommentar

Om du ikke hadde ville diskutert moped/scooter tapet ditt hadde du kunne kuttet ut hele den historien, og heller bare sagt at faren din kjefter over hver minste ting...

det er du som har brakt diskusjonen på banen, så end den ordentlig uten å si at VI har missoppfattet.

9044569[/snapback]

He he.. Det er jo du som har fyrt opp den greia her. Vi andre har hele tiden skjønt hva trådstarter mener.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Vi diskuterer løftebrudd og farens oppførsel, det er ihvertfall det trådstarter ville vi skulle diskutere

du har så rett så rett. jeg trodde faktisk dette ville være lett å forstå. mulig jeg burde ha skrevet 1.innlegg mere forståelig. men nå er det forsent.

9044600[/snapback]

Nei. Skriv et nytt innlegg på slutten her hvor du virkelig beskriver hva du mener. :)

Så kan Miriam, og Zatuu slutte å virke bedre vitende.

Skjønner forøvrig ikke hva det er så mye å gnåle over. Bort i mot alle foreldre kjefter på sine unge. Og hvis det er et veldig problem at man absolutt ikke får snakket med faren sin _og_ man ikke tåler andre meninger som går i mot sine egne, bør man kankskje velge andre kanaler en diskusjon.no

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
JFM jeg tar meg friheten til å forklare for de andre her så de også forstår det.....

At trådstarter her ikke får scooter/moped er virkningen av at faren har brutt løftet.

Løftebruddet er altså årsaken til at trådstarter får denne virkningen, man må altså tenke årsak/virkning her.

Det vi diskuterer her mener jeg er årsaken, altså løftebruddet og ikke virkningen som er at trådstarter ikke får scooter/moped.

I tillegg har trådstarter lagt litt opp til oss selv om vi vil diskutere farens oppførsel.

Konklusjon:

Vi diskuterer løftebrudd og farens oppførsel, det er ihvertfall det trådstarter ville vi skulle diskutere  :yes:  :whistle:

Edit: Tror jeg ihvertfall  :roll:

9044570[/snapback]

Om trådstarter vil diskutere kun det med farens humør så hadde det hele kunne vært presentert på alle andre måter, som en bedre måte. Det er ikek for ingenting at nesten alle tror han gnåler om det subjektive tapet.

Dere har også selv, diskutert for at faren skal kjøpe scooter/moped til han, så er det så rart at vi har diskutert det?

Jeg har hele tiden kjønt at trådstarter vil diskutere hvordan faren sin oppfører seg, men ikke at han IKKE vil diskutere tapet av et kjøretøy. det har ikke gått frem i førstepost, og heller ikke før i senere innlegg.

Når jeg leser det dere skriver så høres det ut som om dere aldri har ment noe med selve mopeden, og at det KUn har vært snakk om farens oppførsel.

Vær ærlig med deg selv, å innrømm at du syns tapet av scooteren er like aktuelt for deg, som det med faren din.

Om dere fortsatt skal hevde at jeg ikke kjønner trådstarters mening med diskusjonen så har dere rett, for det har ikek kommet fram at han ikke bryr seg om tapet av mopeden/scooteren, før i nyere tid.

Lenke til kommentar
Men det er ikke opp til deg Zatuu og beskrive saken til JFM, synes heller hun/han kan gjøre dette selv.

9044598[/snapback]

Når jeg ser trådstarter slite med å bli forstått av "blinde" debattanter hjelper jeg til jo. Ikke er det bare min jobb men det er alles jobb når man ser diskusjoner ta feil retning fordi debattantene ikke forstår trådstarter.

Skjønte ganske fort hva trådstarter ville når jeg leste 1. innlegget og da sliter det på å se hvilken retning diskusjonen går. På ett punkt må man si i fra å skape litt klarhet :yes:

Lenke til kommentar

9044598[/snapback]

Når jeg ser trådstarter slite med å bli forstått av "blinde" debattanter hjelper jeg til jo. Ikke er det bare min jobb men det er alles jobb når man ser diskusjoner ta feil retning fordi debattantene ikke forstår trådstarter.

Skjønte ganske fort hva trådstarter ville når jeg leste 1. innlegget og da sliter det på å se hvilken retning diskusjonen går. På ett punkt må man si i fra å skape litt klarhet :yes:

9044634[/snapback]

Når ikke en gang trådstarter klarer å definere totalt hva han ønsker å diskutere så er det _nei_ ikke din oppgave å forklare meg hva jeg kan diskutere. Jeg har hele veien diskutert om faren men også sagt hva jeg mener om moped delen av saken.

Hvis du absolutt mener at jeg er en urovekkende dårlig debutant i denne saken bør du rapportere innleggene mine istedenfor å spamme videre denne tråden og heller la trådstarter tale for seg.

Lenke til kommentar

Hvilket forbanna løftebrudd?! staten nekter deg i å kjøre et kjøretøy!

Du har ALDRI sagt at faren din har sagt: Sønn, den scooteren vi har som du skulle få, far du ikke lov å kjøre fordi staten har endret loven, men jeg LOVER at jeg skal kjøpe en ny scooter fordi du ikke kan kjøre den vi har fra før.

Om du ikke hadde ville diskutert moped/scooter tapet ditt hadde du kunne kuttet ut hele den historien, og heller bare sagt at faren din kjefter over hver minste ting...

det er du som har brakt diskusjonen på banen, så end den ordentlig uten å si at VI har missoppfattet.

9044569[/snapback]

He he.. Det er jo du som har fyrt opp den greia her. Vi andre har hele tiden skjønt hva trådstarter mener.

9044606[/snapback]

Fyrt opp? Jeg har argumentert mot at trådstarter, (Og andre brukere) mener at faren skylder sønnen en scooter/moped. Så har brukere argumentert for at faren skylder sønnen en scooter/moped.

Lenke til kommentar

Skjønte ganske fort hva trådstarter ville når jeg leste 1. innlegget og da sliter det på å se hvilken retning diskusjonen går. På ett punkt må man si i fra å skape litt klarhet  :yes:

9044634[/snapback]

Signerer

Men dette har kanskje litt med alder å gjøre :whistle:

Edit:

Mr. Olsen: Tror de færrste her mener/krever at faren skal kjøpe en ny scooter/moped. Greia er selve løftebruddet.. Men nå har jeg gjentatt meg selv i evigheter her.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Skjønte ganske fort hva trådstarter ville når jeg leste 1. innlegget og da sliter det på å se hvilken retning diskusjonen går. På ett punkt må man si i fra å skape litt klarhet  :yes:

9044634[/snapback]

Signerer

9044662[/snapback]

Så du mener at siden jeg er 17 år kan jeg ikke si hva jeg mener? Og hva f. har dette med saken å gjøre? Hvis dere forsatt skal gnåle videre etter hva jeg skrev i forrige post bør dere virkelig gå å legge dere.

Og hvorfor er det pålagt at jeg skal være enig i trådstarter? Alt jeg og Mr. Olson kanskje har indigert er at vi ikke er helt enige.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Mr Olsen: du har jo hele tiden ment at jeg er bortskjemt. hvordan kan du vite det?

ps: egentli er det feil av en person å si: "jeg er ikke bortskjemt." jeg TROR ikke jeg er bortskjemt

9044631[/snapback]

ja, finner du posten hvor jeg har sagt at jeg sier at bortskjemt er feil, men at du er en F*orbanna t*osk. (Modder: Jeg skriver bare det jeg har sagt tidligere)

Når jeg sa at det kan være på grunn av økonomien, så sier du at du syns dde feilprioriterer ve då dra på ferie til Sverige.

Lenke til kommentar
Du har ALDRI sagt at faren din har sagt: Sønn, den scooteren vi har som du skulle få, far du ikke lov å kjøre fordi staten har endret loven, men jeg LOVER at jeg skal kjøpe en ny scooter fordi du ikke kan kjøre den vi har fra før.

men jeg har sagt: Du skal få scooteren min den dagen du fyller 16år

Lenke til kommentar

Har nå sendt en PM til trådstarter hvor jeg anbefaler han å sende mail til mod. og stenge denne tråden for så å åpne en ny forklarende emne istedet slik at vi er tydelige på hva vi bør diskutere.

9044694[/snapback]

Men herlighet da! Det er jo kun to personer her som ikke skjønner. Og når de gjentatte ganger får forklart hva som er sakens kjerne, så nekter dere å ta det inn.

En ny tråd vil være til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Når jeg sa at det kan være på grunn av økonomien, så sier du at du syns dde feilprioriterer ve då dra på ferie til Sverige.

jeg har ikke sagt at de feilprioriterer. jeg har sagt at hvis vi har så sykt dårlig økonomi så kan vi vel spare noen kroner med å droppe ferien.

Lenke til kommentar
Har nå sendt en PM til trådstarter hvor jeg anbefaler han å sende mail til mod. og stenge denne tråden for så å åpne en ny forklarende emne istedet slik at vi er tydelige på hva vi bør diskutere.

9044694[/snapback]

Men herlighet da! Det er jo kun to personer her som ikke skjønner. Og når de gjentatte ganger får forklart hva som er sakens kjerne, så nekter dere å ta det inn.

9044716[/snapback]

Hvor mange ganger skal vi si at vi faktisk skjønner men er uenige!

Og da bør jeg ikke diskutere videre?

Lenke til kommentar
Signerer

9044662[/snapback]

Gjeez!

Jeg håper du har passert 40 år og har dr. grad i et eller annet. da skal jeg kanskje respektere deg i framtiden.

Signerer

Mr. Olsen: Tror de færrste her mener/krever at faren skal kjøpe en ny scooter/moped.

9044662[/snapback]

Påstår du at INGEN (Slå opp i ordboka) har sagt at de syns at faren bør kjøpe moped/scooter til sønnen?

Greia er selve løftebruddet.. Men nå har jeg gjentatt meg selv i evigheter her.

9044662[/snapback]

Jeg siterer meg selv:

Hvilket forbanna løftebrudd?! staten nekter deg i å kjøre et kjøretøy!

Du har ALDRI  sagt at faren din har sagt: Sønn, den scooteren vi har som du skulle få, far du ikke lov å kjøre fordi staten har endret loven, men jeg LOVER at jeg skal kjøpe en ny scooter fordi du ikke kan kjøre den vi har fra før.

slutt å gnål over "løftebrudd" send klage til staten å få De til å gjøre slik at faren kan gi han den kraftige scooteren.

(Jeg vil bli henrykt om noen gidder å svare ang. det "løftebruddet"

Det jeg legger i et løftebrudd: Man bryter et løfte.

bryter man et løfte ved å følge loven?

Lenke til kommentar

9044694[/snapback]

9044716[/snapback]

haha! Hvor vil du?

Se her: Jeg skjønner at trådstarter vil diskutere hvordan faren oppfører seg.

Leser du det nok så ser du at jeg skjønner det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...