aspic Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Harddiskrack: Vil noko slikt duge? Planen var å lage plass til 4 harddisker. Harddiskane vil eg skubbe inn mellom hakka der.. Problemet er å feste dei. Eg kan eventuelt berre sperre bak slik at dei ikkje glir bakover, men dei vil allikevel ligge "laust" inne på skinna si.. Er det farleg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ikke lag skinner bare lag hull og bruk strikk lignende oppheng:_ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Oki.. Får prøve på det, kor stor plass bør eg ha mellom kvar harddisk? Vil ha god luftgjennomstrauming, sidan det er ei vifte der, som bles direkte på.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ettersom de fleste bruker dette opphenget i 5,25-plassen i standardkabinetter, brukte jeg samme avstand i mitt prosjekt. Foreløpib har jeg bare en disk, så jeg er litt usikker på hvor mye avstand det er mellom dem. Til tirsdag kommer forhåpentligvis den nye disken på 500 gib:D Goscinny Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Du tenker på kor ein festar harddiskane? Eg ser du brukte o-ringar Goscinny, andre måtar ein kan feste med? Har jo ein del strips tilgjengeleg.. Men trur det blir for stivt.. Lenke til kommentar
Weywey Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Da funke sikkert me strips..=) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Nuvel. Jeg tror ikke strips er så bra. Hovedgrunnen for min tvil er at strips har lav friksjon mot harddisken. Det har ikke o-ringene laget av gummi. Når en bruker o-ringene til Petteram, kan en snu kabinettet nitti grader (tror jeg iallfall) uten at de detter ut, forutsatt at de er festet stramt nok. Dessuten tror jeg kanskje en vil kunne høre vibreringer selv i o-ringene. O-ringene er billige hos petteram. 8 kroner per stykk, men dessverre 75 kroner i porto og ekspedisjonsgebyr. Bestill til venner osv i samme slengen, så blir ikke prisen så gal. Goscinny Goscinny Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Arbeidsloggen er oppdatert folkens, check it out here... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Arbeidsloggen er oppdatert folkens, check it out here... 9429927[/snapback] IGJEN! Lenke til kommentar
Sliper Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hehe.. Skal sjå kva eg får til.. Men treng litt hjelp her no: Korleis skal eg feste platene? Eg tenker å skru dei fast (med trelim i mellom) men då ser eg hovudet til metallskruene i treverket.. Kan eg sparkle det og berre spraye over? 9078852[/snapback] Du kan jo f. eks bruke sånne treplugger a la Ikea da... Sånne som er på omtrendt alle Ikea møbler;) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Alt er bortimot montert no... Lenke til kommentar
Sliper Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Alt er bortimot montert no... 9468155[/snapback] hehe... jeg så ikke at det var to sider her;) men stå på, så bra ut detta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå