aspic Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) MIDI TOWER À LA FINÈR Hei! Eg har alltid hatt lyst til å bygge mitt eige kabinett, og idag fekk eg nokon tankar ned på papiret. I alle fall det virtuelle papiret. Eg har planar om eit heilt "plain" kabinett i tre. Som du ser så er det gamle kabinettet mitt eit rimlig tragisk syn: Tankane mine rundt det nye kabinettet er så langt: Bygges i finèr plater. Lakkes svart.* God luftgjennomstrauming. Enkel opning av kabinettet. Stilreint *(Eg har allereie ein dvd-rom og lydutgonger framme som er svarte, og vil jo at ting skal harmonere). Dimensjonar: Kabinett: 20.5 cm x 48 cm x 44.5 cm(Dette er så langt ytre dimensjonar, altså eg antar det vil gå vekk ein del centimeter på innsida). Bilete: Hovudkort: Asus P5B DLX - 30.5 cm x 24.5 cmSom skal festes på: 18,2 x 33,9 x 31,9 vekt: 0,757 kgStrømforsyning: 15 cm x 14 cm x 8.6 cmDette er kva eg har kome fram til no: No treng eg hjelp til følgjande: Kor tjukke bør finèrplatene vere? (Pappa seier 12 eller 16 millimeter, held dette?) Korleis skal eg feste DVD-rom, harddisker osv til kabinettet? (Eg såg på nokon "drevrammer" hjå microplex, men dei virka berre klare til å bli monterte i ferdigkabinett). Verkar denne luftgjennomstrauminga grei? Og kva vifter bør eg kjøpe? Mvh. semisnikker ASPIC KOMMENTAR-TRÅD Endret 10. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Eg liker alltid å planleggje før eg gjer det i praksis, derfor -> tilbake på teiknebordet idag, og all hylles til SketchUp! Det programmet er jo så vanvittig lett å lære seg. Eg har hatt null trening med programmet whatsoever, og føler meg allereie rimlig stødig. Så til sketchane: Kabinett utan innmat med dør: (Eg er litt usikker på dimensjonane, døra skal vere i plexi, korleis monterar eg denne fast i treverket?) Døra skal festes med henglser til kabinettet, slik at ho lett kan lukkes og opnes. Når døra er lukket skal ho kvile på kabinettbotnen. Dette er planane eg har for å montere sjølve kabinettet: (Eg måtte stille litt ekstra opp på tjukkna for å demonstrere korleis det skal verte). (Her ser dykk korleis bakplata og sideplata skal sitte nede på botnen. Desse platene skal skruast fast frå undersida av botnen og opp, for så skruast fast inn i kvarandre). (Her ser dykk korleis fronten og sideplata skal festast i botnen, for så i kvarandre). Kommentarar HER anyone! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Update #3: Liten update på gong her no.. Eg gjorde i natt eit lite impulskjøp og kjøpte inn følgjande: 2 x MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xBlå (120mm x 120mm) 1 x Lian Li hovedkortbrett + Litt småstasj som eg skal implemnetere i kabinettet. Eg har null formeining om desse viftene, men håper dei er gode.. Har høyrt at MIST skal vere bra Den første skal plasserast i front og (etter tips frå medlem) blåse luft inn i kabinettet, via harddiskrack. Den andre skal blåse luft inn i kabinettet men hovudsakeleg inn på minnemodular. Eg måtte få gjennomført dette kjøpet for å kunne få starta på sjølve bygginga.. I tillegg har eg bestemt meg for å ta PSU'n nede istadenfor. Dette vil gjere konstruksjonen "sterkare" og er mykje meir praktisk for meg.. Ikkje mykje, men slå deg laus HER Endret 10. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Update #4, 12.07.07 Då var delene annkommet posten, og mamma var så snill og henta dei medan eg var på jobb, litt "julepakkeopning" kan dykk få glede av: (Her er pakken, selfølgelig ALLTID med masse ekstra embalasje.. (Dette synet møtte meg då eg brutalt opna pakka med kniv.. Litt lesestoff skader aldri.. ) (Her ser dykk innhaldet, viftene var faktisk utruleg stille, og skubba luft så det holdt.. <3) No avventar eg berre situasjonen litt til eg får tak i skikkeleg finèr. Eg fann ei plate igår men den krumma seg forferdeleg mykje.. =/ Det blir sikkert dårleg med updates fram mot mandag, sidan eg då har oppkøyring og i tillegg til dette, må få køyrt litt bil Kommenter kva som kommenterast bør HER! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Update #6, 13.07.07 Då har eg fått plata til husas! Plata er 9mm tjukk og stor nok til ca heile kabinettet vil eg annslå. Kanskje eg får starta med litt grunnleggjande snikring idag.. Men har fremdeles billappen litt hengjande over hovudet =/ Endret 14. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Update #7, 14.07.07 Endelig har eg fått starta på sjølve bygginga.. Eller, litt smått med skjeringa i alle fall Eg konsetrerar meg om å få opp botnplata, sideplata, bakdelen og toppen av kabinettet først. Sidedøra som skal opnast og fronten vil eg venta litt med, sidan det er fleire "løysingar" der eg vil vurdere litt. But to the photos: (Min beste venn atm ) (Pasienten ligg klar på operasjonsbordet) (Der var operasjonen over) No har eg fyrst skjert ut grove omriss av platene, så skal snikkerpappa skjere ut dei nøyaktige breddene og lengdene. Eg føler meg enno litt ufør i dette snikkerarbeidet, i og med at eg bortimot aldri har gjort det før.. Tel sløyden? =s Kjem kanskje fleire bilder idag.. =) Ikkje mykje, men slå deg laus HER Endret 26. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Update #8, 26.07.07 Ei stund sidan sist oppdatering no.. Eg klarte jo lappen og har vore litt på farten (bokstavleg talt) etter det Måtte jo kjøpe bil i tillegg, men no er snikkaren på plass igjen! Idag har eg jobba med å få ut "omriss" for PSU og hovudkort, i bakdelen av kabinettet. Dette vart eg fornøyd med, og kan endeleg konsentrere meg om å snart sette saman heile rukkelet. Fyrst må det pussast og sparklast osv. Men nok talky talky, her kjem bileta: Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Update #8, 26.07.07 Ei stund sidan sist oppdatering no.. Eg klarte jo lappen og har vore litt på farten (bokstavleg talt) etter det Måtte jo kjøpe bil i tillegg, men no er snikkaren på plass igjen! Idag har eg jobba med å få ut "omriss" for PSU og hovudkort, i bakdelen av kabinettet. Dette vart eg fornøyd med, og kan endeleg konsentrere meg om å snart sette saman heile rukkelet. Fyrst må det pussast og sparklast osv. Men nok talky talky, her kjem bileta: (Her ser dykk kor hovudkort og PSU skal vere..) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Update #8, 26.07.07 Ei stund sidan sist oppdatering no.. Eg klarte jo lappen og har vore litt på farten (bokstavleg talt) etter det Måtte jo kjøpe bil i tillegg, men no er snikkaren på plass igjen! Idag har eg jobba med å få ut "omriss" for PSU og hovudkort, i bakdelen av kabinettet. Dette vart eg fornøyd med, og kan endeleg konsentrere meg om å snart sette saman heile rukkelet. Fyrst må det pussast og sparklast osv. Men nok talky talky, her kjem bileta: (Her ser dykk kor hovudkort og PSU skal vere..) (Berre litt oppmerking og forskjellig her.) (Laga utskjering til PSU, denne fiksa eg mykje på etter at bilete vart tatt.. Kantane skal også pussast "beine".) (Her har eg merka opp korleis eg skal skjere ut for hovudkortplata, sikkert litt vanskeleg å sjå.) (Der va omrisset skjert ut.) (Fuglen har gjort det klart at han IKKJE likar prosjektet mitt ) Dett var dett for idag.. I morgon satsar eg på å få pussa ein del, kanskje montert psu og hovudkortplate i kabinettet. Eg har framleis ikkje tenkt ut korleis fronten skal bli.. Forslag?! Kommentarar HER folkens! Endret 26. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Lenge sidan sist oppdatering no! Men alt har ikkje stått stille, eg har jobba jamnt og trutt, men kanskje ikkje så fort Her kjem ein del bilder eg har tatt medan eg har jobba, enjoy: Som dykk ser, eit par bilder av prosessen kor eg set saman sjølve kabinettet. To av bilda der er "før" og "etter" bilder. Før eg har pussa, og etter Her ser dykk eg har montert alle sidene utan om sidedøra. Eg har og montert Harddiskrack, eg lakka det og før eg monterte det (som alle oppegåande folk vil sjå) Litt prøvemonternin. Som dykk ser på dei siste bileta har eg snikra eige cd-rack og front-panel rack. Eg har og spraya innsida av kabinettet, men dette skal eg gå over ein gong til. Ting som gjenstår inni: Eg skal montere eit neonlys i "taket". Eg må montere sjølve hovudkortplata (eg ville vente med den til eg har fått lakka ferdig). Er og nokon andre småting som må monterast (dvs. brytarar, kabelhemper m.m.). Kommentarar her om du vil.. Endret 3. september 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Her kjem litt nyhende frå min arbeidskrok. Har fått spraya heile kassen no, og montert hardware. Vifter og anna er og montert, men er litt usikker på korleis eg skal feste ein slik uv-lys omformar og viftestyringa for prosessorvifta. Eg ventar og på at broren min skal dra med seg frå jobb eit plexiglas eg skal kutte til. Bilder av hardware montert kjem så snart eg er nøgd med kablinga Uansett, her er litt mellombels bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eg vurderar å spraye noko kult på den sida som er "heil". Dødningshovud osv er jo greit, men ellers ganske standard.. Forslag? Som sagt gjenstår det ein del småting, og kablinga har eg lyst å få gjort skikkeleg.. Det hadde heller ikkje vore noko i vegen om nokon hadde ein PSU på over 300W liggjande og berre samle støv.. Ellers er eg ganske nøgd med arbeidet eg har fått gjort. Alt har eg gjort sjølv og mtp. mi snekkererfaring vil eg seia det blei brukandes Innspel kan du kome med her om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå