Gå til innhold

xbox live i norge

larsugle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er ikke sagt noe om det, det kom ikke så fort som de skrøyt av.. det er rimelig teit for mange at det ikke kommer.. til Norge, men noe jeg lurer på er om man kan importere en Live pakke fra de andre landene og spille fra norge?

Lenke til kommentar

Quaker:

Jeg har xbox live, og jeg kan love deg at unreal championship, ghost recon og mechassualt er VELDIG interessange!

Du bør prøve det, før du sier at ingen av spillene ser noe interessange ut..

Jeg tviler på at du kommer til å få det like morro med gamecube-online, som bare skal komme med ETT online spill med det første :D

Nintendo sier de ikke satser på online spilling, og der gjør de en feil, synes nå jeg.

Jeg synes absolutt ikke at gamecube-online ser like interessangt ut som hva xbox live er.

Det får nå bare gjenstå og se om det i det hele tatt kommer noe gamecube-online.

Lenke til kommentar

Jo er sikkert action fylt det, men UT2003 spiller jeg aktivt på PC, Xbox verjonen kan ikke måle seg.. ghost recon har jeg ikke noe forhold til, likte ikke rainbow six ect.. og mechspill, med mech som løper rundt, kan være morsomt for noen, men akkurat mech spill, som jeg har spilt tidligere har vært langt i fra morsomme, men selvfølgelig, skal jeg gi de et forsøk..

Det er ikke noe som heter Gamecube online.. de har bare slippet ut en broadband adapter slik at andre kan lage online spill til den, så vil nintendo komme med sin spill til sin tid.. Det som er så morsomt er at Xbox fokuserer så sterkt på online, å hvor fort de skulle få ut Live osv.. for det første får ikke norge det når det kommer i europa, for det andre var faktisk Gamecube online offesielt før Xbox både i JAP, USA og nå europa, da SEGA slipper ut Phantasy Star Online 1&2. 7mars. Jeg har vel brukt kanskje 1000 timer på det spillet altså 1ern på Dreamcast.. et mega genialt spill. jeg vet ikke jeg, men jeg foretrekker se spill det online.. og ikke UT2003 på Xbox.. når vi snakker online konsoll gaming. Men det er jo en smaks sak å uansett blir det ord mot ord. Men når kommer PSO1&2 online på Xbox med tiden også da.. men fortsatt en stund til.. Vi kan jo heller prates når du har satt deg ned med det litt over 30 timer, så kan vi ta opp, hvem type online spill hører hjemme på en konsoll, når en konsoll først skal gå online? Greit.

Lenke til kommentar

Jeg er hypp på å teste MotoGP online. Er THPS4 Live kompatibelt?

Gleder meg også til Halo2, True Fantasy Online og Steel Batallion 2.

Ellers så må jeg si at jeg ikke er så veldig opptatt av online spilling. Men så har jeg ikke testa det så mye heller. Håper hvertfall at ikke alle spillutviklerne føler det som et must å lage online versjoner av alt mulig. Singleplayer vil alltid være viktigst på konsoll.

Lenke til kommentar
noen som vet når xbox live kommer til norge...D kommer jo til europa og sverige 14 mars, men vi får jo ikke d. D er synd

Hvis du har rett i det at det kommer til Sverige 14.mars, bør det jo være null problem i å spille på svenske servere. Med en vanlig ADSL linje bør man jo klare å få nede i 30 i pingtid dit.

Man må jo dog dra til Sverige og kjøpe Live Kit...

Lenke til kommentar
Quaker:

Jeg har xbox live, og jeg kan love deg at unreal championship, ghost recon og mechassualt er VELDIG interessange!

Du bør prøve det, før du sier at ingen av spillene ser noe interessange ut..

Jeg tviler på at du kommer til å få det like morro med gamecube-online, som bare skal komme med ETT online spill med det første :D

Nintendo sier de ikke satser på online spilling, og der gjør de en feil, synes nå jeg.

Jeg synes absolutt ikke at gamecube-online ser like interessangt ut som hva xbox live er.

Det får nå bare gjenstå og se om det i det hele tatt kommer noe gamecube-online.

Legg meg til på friends listen din: Frorrari

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...