Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Med fulle foreldre på tur - Hva går det av noen foreldre?!


Anbefalte innlegg

Husker da jeg var 12 år gammel i Tyrkia, pappa ble drita full, mamma forsvant fra utestedet (de hadde tatt meg og søstra mi med til)....Pappa lå på bakken å ropte å styra...jeg som 12-åring måte få tak i taxi, legge pappa inn i den og betale for turen hjem. det vr grusomt, jeg hadde jo aldri opplevd ett fullt menneske, og det å måtte passe på det før. det er det verste jeg har opplevd i syden. pappa og mamma var veldig ydmyke dagen etter, men uansett, noe så ansvarsløst skal man lete lenge etter på ferie.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Egentlig er det ikke noe verre enn at det er litt pinlig:P får jo meg en god latter.. jeg må alltid låse opp døra, for fattern treffer jo ikke nøkkelhullet.. men har bare opplevd det to ganger. Fattern er ikke så dritings at han ikke kan bestille taxi eller noe:P gå får han klare seg selv, ike faen om jeg gidder hjelpe han med det:P Jeg får beskjed at hvis jeg skal være ute å feste og bli drita så får jeg komme meg rundt selv, da får jaggu meg han greie det samma ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker det absolutt ikke. Å se et menneske forandre adferd slik er meget ukomfortabelt. Spesielt et menneske som skal passe på deg, som skal være glad i deg og som du skal stole på. Har hatt veldig dårlig erfaring og en del vonde opplevelser. Men jeg har vel klart meg greit på tross av dette. Men unner ingen sånt.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Kommer litt ann på situasjonen syntes nå jeg. Og alder på barna selfølgelig.

Når jeg drar på turer med min far og brødrene hans er og har det alltid vært en selfølge at det blir drukket en del alkohol. Har sett det siden jeg var liten og er vandt med sånt. Heldigvis klarer folk i min familie å kontrollere seg sånn nogenlunde om de har drukket mye, men ender ofte i kjipe og høylytte diskusjoner.

Men som i går tok f. eks den ene onkelen min med en flaske gin på julaften, som han drakk alene. Og da var det ikke snakk om litt å drikke til maten, men å drikke seg full til dessert? Blir litt feil syntes jeg.

 

Angående det temaet kom jeg på en sitausjon som sikkert kan skremme små barn.

Faren til kompis av meg og hans kompiser hadde sitti å drikki seg fulle aleine i stua til langt ut på natta, så kommer lillebroren til kompisen min på 9-10 år inn å skulle spørre faren om noe. Faren er veldig tydelig beruset å svarer ved å sette en kniv inn i protesen i beinet til kompisen.

Den lille gutten hadde blitt drit redd siden han ikke visste at kompisen til faren ikke hadde ekte bein.

Lenke til kommentar

haha det der minner meg om lars monsen, fatter er fan av han :huh: men i alle fall, så møter fyren en dude i ingenmans land som jakter jedde med revolver (ja er lov, gjedde er ufisk) og som invitere på kaffe med smugler sprit på fiskekake bokser og så stikker fyren faen meg kniv i beinet uten noe om og menn så sier han at det er protese, svaret til mosnen er at da vet han hva han skal fyre bålet med i morgen tidlig mens han himler med øynene:P var jo ganske morsomt:P ikke at det hadde noe med saken å gjøre :wallbash:

 

OT: vil si at jeg ikke har vært så altfor ung når jeg har opplevd lignende, og har ikke tatt meg noe nær av det, men ja de høylytte ofte litt kjipere diskusjonene der selvfølgelig alle har rett..

Lenke til kommentar

Tjah, så aldri mine foreldre fulle før jeg var 16 (da hadde jeg strengt tatt vært full ett par ganger selv) Har ikke ett så stort behov for å drikke at jeg drikker meg full når ungene er hjemme. (Låner de bort når jeg skal drikke) dog. er mine så små at jeg tror ikke de har godt av å se meg full.

 

Å drikke seg full når man har ansvar for små unger, er en uting og noe jeg faktisk ikke greier å gjøre selv. Når man skal passe på unger, så skal man være edru. Så enkelt er det i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...