Gå til innhold

Beste billigkabinettet dere har sett eller kjøpt

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hva er det beste billigkabinettet dere har sett eller kjøpt?

Jeg oppgraderte den sekundære maskinen min her om dagen og kjøpte et grisebillig Apevia X-plorer kabinett som jeg er strålende fornøyd med. Koster nå 539,-. Det kommer uten strømforsyning, men med 2 stk. 80mm LED vifter. Det har også diplay i front for temperaturavlesning... Link https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319875

Edit: Mitt har også regulering for vifter i front. En liten knott man vrir på. Man kan også bytte ut viften bak med en 90mm eller 120mm. Og det er plass for 2 stk. 80mm vifter forran harddisker. Det kommer også med 4 stk. lys i fronten i hvert hjørne. Så er det en justerbar viftesjakt i siden. Denne er til for å få bedre kjøling til CPU. Vet ikke hvor mye nytte denne gjør, men har iallefall konstatert at CPU vifta drar luft gjennom den ved å teste med en sigarett. Og da skal det jo gi bedre kjøling.

319875.jpg

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble godt fornøyd med dette

Følger med 2x80mm vifter som med litt justering av hastigheten funker helt fint. Det har plass til 120mm vifte i front og har også USB/mic og høytalerutgang i front. Bra kabinett til den prisen! Synes også utseende er helt greit! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt et billigkabinett, eller fått, og det er Raidmax Cobra. Det er helt greit til den prisen, men stock viftene bråka, og fronten er helt grusom. Det må være det beste (merk: "beste") billigkabinettet jeg har kjøpt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...