Christian86 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg må investere i noen eksterne disker og har valget mellom Maxtor sine eller Lacie sine som jeg får veldig gode priser på. Disse skal stå under en trapp hjemme, samme med en annen server, og det er veldig god lufting der nede. Spørsmålet er; kan jeg forvente kvalitet på Lacie diskene, eller er enkelte modeller veldig utsatt for risk? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Spørsmålet er; kan jeg forvente kvalitet på Lacie diskene, eller er enkelte modeller veldig utsatt for risk? 9032207[/snapback] Jeg har hatt en Lacie 250 i 2 år nå. Den har stort sett stått på konstant siden den ble startet, bare stoppet hver gang jeg har flyttet den mellom flere maskiner. Det jeg har lest er at man ikke vet hvilket fabrikat man får på selve disken, men at Western Digital er det beste man kan få. I min står det en WD så jeg hadde vel litt flaks. Jeg er svært fornøyd med Lacie, men som sagt, det avhenger kanskje litt av hvilken disk man får i kabinettet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har en Lacie 320 og har også hatt den på så og si uten stans siden jul. Har ikke merket noen problemer med den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå