S-Blazer Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Howard: Fikk med meg den software dingsen idag jeg også. Men jeg må innrømme, den fjerne VELDIG mye av selve spenningen Det er selvsagt et knallbra program som lar deg gjøre alt via software modus, men hvilke garantier har vi brukere for at dette ikke kan gå galt? Et litt offtopic spørsmål: hvor mange poster må man ha før man kan legge inn et bilde? orker ikke legge inn en link.Vil heller laste opp S-Blazer Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 10900 poeng? med en 1700+ og Radeon9700 ?? jaja Har 1700+ og et POV GF4 Ti4200 og får 12000. Vet ikke helt hva dere har gjort med det ATI kortet, men det kan neppe være helt friskt. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Garanti finnes vel ikke, men om ikke programmet funker så får vel gutta og evt. jentene bak så øra flagrer og ikke akkurat masse kredit fra andre så de sjekker det sikkert noen ganger før de setter i gang og sender ut programmet. Tror nok ikke jeg kommer til å være blant de første... LITT forsiktig er i hvert fall jeg før jeg setter igang. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er selvsagt et knallbra program som lar deg gjøre alt via software modus, men hvilke garantier har vi brukere for at dette ikke kan gå galt? Så lenge det dreier seg om overklokking/modifisering kan man jo aldri være helt sikker, men uansett bør det være tryggere å leke seg med et program enn å fikle med en loddebolt på kortet Et litt offtopic spørsmål: hvor mange poster må man ha før man kan legge inn et bilde? orker ikke legge inn en link.Vil heller laste opp Jeg tror (uten å være sikker) at muligheten for å laste bilder direkte opp i forumet er avslått. Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 10900 poeng? med en 1700+ og Radeon9700 ?? jaja Har 1700+ og et POV GF4 Ti4200 og får 12000. Vet ikke helt hva dere har gjort med det ATI kortet, men det kan neppe være helt friskt. Skjønner at du tviler, men se litt mer på oppsettet mitt, så ser du hvorfor jeg får såpass "lav" sum. KT266A chipset med pc2100 minne og en XP1700+. Hadde jeg brukt en maskin med slikt oppsett: KT400 + PC2700/3200 minne @ cas2 og XP2400+++ så hadde resultatet vært helt annerledes og din slumpne GF4 Ti4200 ytelse ville ligget i grusen og grått tørre tårer til ære for Radeon 9500@9700. Kunne jo sikkert satt opp et megasystem med varer fra jobben, men hva ville sjefen sagt da? (tenk det hedda!) S-Blazer Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei.. Lurte på om det går an å kjøpe et slikt kort fra dere (da mener jeg IKKE at dere skal ha moddet det om for meg, men bare at jeg ikke kjøper feil kort når jeg skal modde det selv ) Mvh. Kristian Skjøtt 8) Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 kortet vi brukte er det som koster 1490,- (satt ned fra 1590,-) Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 kan du poste en direkte link til en artikkel om moddingen?? =) Lenke til kommentar
Orak Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Her kan dere finne software versjonen: http://www.maxdownloads.com/~ian/wizzard/ Have fun Lenke til kommentar
norrick Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Noen her som har testet ut FireGL X1 modden av 9500 hvor man flytter 2 resistorer istedet for 1? Til sammenligning så kan man få et 9500/128MB til ca 1600,- mens et FireGL X1 koster rundt om 10000 kr. Samme mod kan også utføres på 9700 kortene slik at de også blir et FireGL X1 ved å flytte en resistor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå