Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er greit nok å løpe, blir anpusten og sliten, men føler at jeg kan jogge en stund til, men jeg får sting og da gjør det bare vont å løpe. Hvis jeg tar en pause og starter igjen så får jeg sting etter en kort periode, men jeg kan fortsatt jogge uten store problemer, bare at det gjør så vondt at jeg må stoppe igjen. Så, hvordan oppstår sting, og hvordan blir man kvitt det? Evt, hvordan unngår man sting i første omgang? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=935 Leste innom der angående råd, det hjelper ikke med å trene mer. Jeg må bare vente 1-2 timer fra jeg har spist frokost før jeg skal ut og jogge, og starte roligere. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvis du vet svaret, hvorfor spør du da? ... Jeg får bare hold når jeg ikke har trent på en stund, men så går det oftest over etter noen økter. Å spise rett før trening regner jeg uansett med at du ikke har gjort. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Visste ikke svaret da jeg lagde tråden >.< Hmm jo, pleier å spise frokost 20 min før for så å dra ut å jogge i 45 min, får slutte med det ser det ut som. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=935 Leste innom der angående råd, det hjelper ikke med å trene mer. Jeg må bare vente 1-2 timer fra jeg har spist frokost før jeg skal ut og jogge, og starte roligere. 9032267[/snapback] Helt riktig som du sier, men at man begynner rolig er det viktigste. Jeg spiser ofte 30 min. før en hard økt, men får ikke sting grunnet god og rolig oppvarming. Det mest ideelle er jo selvsagt om man spiser før, men det er ikke alltid det passer like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå