Gladlaksen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Skal dra til usa og tenkte at jeg i morgen kunne dra og veksle penger til dollar. Hvor i Oslo kan man veksle penger til dollar? kan man gjøre det i absolutt alle banker eller? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du bør ha konto i banken, da får man det ihvertfall til en bedre kurs. Uansett, det kommer littegrann an på beløpet du skal veksle også, bankene har vanligvis ikke store valutamengder liggende, dette bør bestilles litt tid i forveien. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 De fleste i hvert fall. Prøv DnBNOR! Lenke til kommentar
Gladlaksen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 er nordea kunde, skal veksle 7000 kroner Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tror faktisk det er noen minibanker på Oslo S hvor du kan ta ut penger i dollar. Jeg har bare hørt om de så jeg vet ikke hvor de er... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Får man ikke bedre valuta hvis man tar ut pengene i landet man er i? Forutsett at kortet ditt virker i det landet, og det ikke er noen syke gebyrer. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 det er en butikk-kjede som heter Forex som spesialiserer seg på pengeveksling. de veksler penger uten noe gebyr. de har blandt annet en filial i Oslo S se etter denne logoen: Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg prøvde nå å veksle penger der fra euro til norske penger og fikk kommentaren "vi driver ikke med veksling". Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg prøvde nå å veksle penger der fra euro til norske penger og fikk kommentaren "vi driver ikke med veksling". 9032348[/snapback] fra Forex.no: Hos FOREX kan du kjøpe 75 av de vanligste valutasortene direkte over disk, gebyrfritt til markedets gunstigste vekslingskurser. Lurer på hva de driver med da.... Kanskje du burde spurt de ville KJØPE dine euro? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Lurer på hva de driver med da....Kanskje du burde spurt de ville KJØPE dine euro? 9032438[/snapback] Hehe,om problemet var at jeg spurte på feil måte syns jeg det ville vært rart åssen de kan holde på :!: Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) det er en butikk-kjede som heter Forex som spesialiserer seg på pengeveksling. de veksler penger uten noe gebyr. 9032327[/snapback] Hvordan kan ett vekslingskontor veksle uten gebyr? Hvordan skal de liksom da overleve, om de ikke engang får mellomlegget? Det er jo nettopp dette vekslingskontorene får inntekten sin av, ved veksling.... Endret 8. juli 2007 av LOOM Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dei tilbyr vel ein dårligare kurs då. Det blir eit slags kamuflert gebyr. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) det er en butikk-kjede som heter Forex som spesialiserer seg på pengeveksling. de veksler penger uten noe gebyr. 9032327[/snapback] Hvordan kan ett vekslingskontor veksle uten gebyr? Hvordan skal de liksom da overleve, om de ikke engang får mellomlegget? Det er jo nettopp dette vekslingskontorene får inntekten sin av, ved veksling.... 9032498[/snapback] akkurat som bankene selger de valutta litt dyrere en hva de betaler deg for valutta, men i de fleste banker må du betale en fast sum i gebyr i tillegg. tror ikke kursene deres er noe høyere en de man finner i banker. vil heller tro de er bedre. Endret 8. juli 2007 av designer0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå