Fotofashion Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 trolig blitt bedre med en reflektor i tilleg, samt hatt en softboks. Men ikke fått det enda . Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 På det første burde pistolen (etter min mening) vært litt lavere, slik at den ikke kom i veien for haka. Eller er det bevisst at kun øynene og nesa skal titte frem over pistolen? Toern ser uskarp (?) ut, samt litt mye skygge der også. Litt mye slagskygge på det siste, ellers syns jeg lyset så bra ut. Min favoritt av de tre bildene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 WoW, you were handsome Jeg syns ikke de to første ble så vellykket. nr 2 likte jeg, men fine skygger, men du kan ikke å stå modell, for armene er litt....eh....slappe. jeg tror du hadde tjent på å tatt bildet av noen andre akkurat i den stillingen, så du hadde fått beordret modellen litt. Nydelig bakgrund! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 hehe takker.. ja var kanskje litt slapp med hendene.. hater å stå på feil side av kameraet. yes.. var meningen at løpet på pistolen skulle være så høyt.. Sola lå til høyre bak, var solnedgang da jeg tok bildene. Tror en reflektor hadde hjulpet en del. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Ja er ikke spesielt glad for å være fokuspunktet jeg heller. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 WoW, you were handsome 9032100[/snapback] og her hoppes det ut av skap og skuffer, he he. Synes bildene var ganske akseptable. Den lille piraten var helt sikkert fornøyd, og det har han grunn til å være. Litt i stuss på plasseringen, som virker litt uharmonisk. Selvportrettet er fint gjennomført. Lyset kan altid bli bedre under slike forhold, men utsnittet er fint. Skulle ønske flere her inne kunne vise til utsnitt på portretter som dette, i steden for å kun ta lettere melankolske headshots. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 haha! nei nok OT nå... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Da beklager vi alle sammen for våre lite vittige krumspring. Det blir kanskje litt for uhøytidelig av og til, men vi er jo alle gode buser her. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 WoW, you were handsome 9032100[/snapback] og her hoppes det ut av skap og skuffer, he he. Synes bildene var ganske akseptable. Den lille piraten var helt sikkert fornøyd, og det har han grunn til å være. Litt i stuss på plasseringen, som virker litt uharmonisk. Selvportrettet er fint gjennomført. Lyset kan altid bli bedre under slike forhold, men utsnittet er fint. Skulle ønske flere her inne kunne vise til utsnitt på portretter som dette, i steden for å kun ta lettere melankolske headshots. 9032238[/snapback] ' Stuss på plasseringen? Hva burde jeg gjøre for å få det mindre stuss Når jeg ser selv på bildet der han sikter med leke pistolen, så burde jeg ha fått han til å stå litt mere spred med beina.. så det så ut som han har hatt mere balanse. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Det er liksom ikke valgt noen tydelig retning i bildene av den lille piraten, og det kaster det litt ut av balanse for meg. Med roen i selvportrettet, så er ikke retning så viktig. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Det er liksom ikke valgt noen tydelig retning i bildene av den lille piraten, og det kaster det litt ut av balanse for meg. Med roen i selvportrettet, så er ikke retning så viktig. 9042657[/snapback] takker, vet at jeg bør tenke litt igjennom før jeg tar denne type bilder. Drev og testet trådløst blitzing, da jeg så guttungen utkledd som pirat. Måtte bare utnytte øyeblikket . Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Det avgjørende øyeblikket, som gamle gode Henry kalte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå