Gå til innhold

strobist test, gutt og selvportrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På det første burde pistolen (etter min mening) vært litt lavere, slik at den ikke kom i veien for haka. Eller er det bevisst at kun øynene og nesa skal titte frem over pistolen?

Toern ser uskarp (?) ut, samt litt mye skygge der også.

Litt mye slagskygge på det siste, ellers syns jeg lyset så bra ut. Min favoritt av de tre bildene.

Lenke til kommentar

WoW, you were handsome :tease:

Jeg syns ikke de to første ble så vellykket. nr 2 likte jeg, men fine skygger, men du kan ikke å stå modell, for armene er litt....eh....slappe.

jeg tror du hadde tjent på å tatt bildet av noen andre akkurat i den stillingen, så du hadde fått beordret modellen litt.

Nydelig bakgrund!

Lenke til kommentar

9032100[/snapback]

og her hoppes det ut av skap og skuffer, he he.

Synes bildene var ganske akseptable. Den lille piraten var helt sikkert fornøyd, og det har han grunn til å være. Litt i stuss på plasseringen, som virker litt uharmonisk. Selvportrettet er fint gjennomført. Lyset kan altid bli bedre under slike forhold, men utsnittet er fint. Skulle ønske flere her inne kunne vise til utsnitt på portretter som dette, i steden for å kun ta lettere melankolske headshots.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

9032100[/snapback]

og her hoppes det ut av skap og skuffer, he he.

Synes bildene var ganske akseptable. Den lille piraten var helt sikkert fornøyd, og det har han grunn til å være. Litt i stuss på plasseringen, som virker litt uharmonisk. Selvportrettet er fint gjennomført. Lyset kan altid bli bedre under slike forhold, men utsnittet er fint. Skulle ønske flere her inne kunne vise til utsnitt på portretter som dette, i steden for å kun ta lettere melankolske headshots.

9032238[/snapback]

'

Stuss på plasseringen? Hva burde jeg gjøre for å få det mindre stuss :) Når jeg ser selv på bildet der han sikter med leke pistolen, så burde jeg ha fått han til å stå litt mere spred med beina.. så det så ut som han har hatt mere balanse.

Lenke til kommentar
Det er liksom ikke valgt noen tydelig retning i bildene av den lille piraten, og det kaster det litt ut av balanse for meg. Med roen i selvportrettet, så er ikke retning så viktig.

9042657[/snapback]

takker, vet at jeg bør tenke litt igjennom før jeg tar denne type bilder. Drev og testet trådløst blitzing, da jeg så guttungen utkledd som pirat. Måtte bare utnytte øyeblikket ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...