Gå til innhold

Helene og gutta igjen!HVORFOR?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helene og gutta har en viss underholdningsverdi i og med at det er det aller, aller jævligste som noensinne har kommet seg forbi pilotstadiet. Jeg tror det programmet har mye av skylda for mine fordommer mot franskmenn, selv om de ofte viser seg å stemme.

Mot i brøstet er gøy for gamlinger, la nå dem få kose seg litt også. :)

Lenke til kommentar

Bare får å sagt det, så er Mot I Brøstet den største komedieserien som har gått i norge. Mange er uenige at den er bra, muligens har den mistet endel seere siden 90tallet, men mange synes serien fortsatt er bra, og vi setter pris på og få den i reprise.

Takk :)

Lenke til kommentar

Helene og Gutta var en av favorittseriene mine da jeg var rundt 5 :p Det var høydepunkt å komme hjem etter barnehagen for å se på det. Helt utrolig at jeg enda husker det. Mot i brøstet virker ikke så bra nå, men da episodene var ferske, var det en utrolig morsom serie. Jeg vil påstå den er mye bedre enn andre norske serier tv2 sender, som f.eks Seks som oss, Hos Martin og Hotel Cæsar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke at jeg synes at Mot i brøstet var dårlig når det kom,men at de begynner å sende det igjen nå så er det ikke så morsomt lenger...

Det blir bare litt "flaut"

Og når det kommer til konkuransen mellom hotell cæsar og Helene og gutta,så tror jeg nok at cæsar tar en knepen seier

Lenke til kommentar

Helene & Gutta var lillesøster hekta på for 10 år siden ellerno.

Det er kort sagt en serie som ligner på Friends, bare ikke særlig morsomt. Det er en vennegjeng der alle er dødskjekke og dødspene m/perfekt hår som har diverse intriger og alltid kjærlighetstrøbbel. Også er det 100% fransk. Og "gutta" har et forferdelig synthpop-band så de kan henge i øvingslokalet (omtrent som kafeen i Friends). Fikk tilogmed kjøpt CD med musikken fra serien. Den var stor på tidlig 90-tallet når TV2 var nytt for folk.

Endret av Bitex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fremmedlegionærene er ganske barske, altså.

9079236[/snapback]

Men de er jo ikke franske mange av dem da.

En kamerat av fattern var der en periode. Syk syk mann. Kan drepe deg med en penn om han vil. Hadde aldri kødda med en fremmedlegionær

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...