NorvegianDad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ser til min STORE forskrekkelse at tv2zebra hatr begynt å sende slagere som hele og gutta og mot i brøstet,i all verden! Det er det verste jeg har sett,at de gidder å bruke penger på å sende noe sånt! Er jo verre enn at jeg tar meg tid her inne til å skrive om det! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Helene og gutta har en viss underholdningsverdi i og med at det er det aller, aller jævligste som noensinne har kommet seg forbi pilotstadiet. Jeg tror det programmet har mye av skylda for mine fordommer mot franskmenn, selv om de ofte viser seg å stemme. Mot i brøstet er gøy for gamlinger, la nå dem få kose seg litt også. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Bare får å sagt det, så er Mot I Brøstet den største komedieserien som har gått i norge. Mange er uenige at den er bra, muligens har den mistet endel seere siden 90tallet, men mange synes serien fortsatt er bra, og vi setter pris på og få den i reprise. Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Husker Helene & gutta gikk på TV2 før. For en møkkaserie Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kan noen gi en kort beskrivelse av "Helene og Gutta"? Jeg synes jeg har hørt om den før men klarer ikke helt å plassere den. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Helene og Gutta var en av favorittseriene mine da jeg var rundt 5 Det var høydepunkt å komme hjem etter barnehagen for å se på det. Helt utrolig at jeg enda husker det. Mot i brøstet virker ikke så bra nå, men da episodene var ferske, var det en utrolig morsom serie. Jeg vil påstå den er mye bedre enn andre norske serier tv2 sender, som f.eks Seks som oss, Hos Martin og Hotel Cæsar. 1 Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Det er ikke at jeg synes at Mot i brøstet var dårlig når det kom,men at de begynner å sende det igjen nå så er det ikke så morsomt lenger... Det blir bare litt "flaut" Og når det kommer til konkuransen mellom hotell cæsar og Helene og gutta,så tror jeg nok at cæsar tar en knepen seier Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hallo? Cæsar rocker jo i forhold da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Helene & Gutta var lillesøster hekta på for 10 år siden ellerno. Det er kort sagt en serie som ligner på Friends, bare ikke særlig morsomt. Det er en vennegjeng der alle er dødskjekke og dødspene m/perfekt hår som har diverse intriger og alltid kjærlighetstrøbbel. Også er det 100% fransk. Og "gutta" har et forferdelig synthpop-band så de kan henge i øvingslokalet (omtrent som kafeen i Friends). Fikk tilogmed kjøpt CD med musikken fra serien. Den var stor på tidlig 90-tallet når TV2 var nytt for folk. Endret 15. juli 2007 av Bitex 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 grunnen til at de sender det igjen er at franskmenna prøver å ta over verden, men alle vet jo at franskmenna ikke tåler krig så de sender helene og gutta så alle skal ta selvmord så kan de ta over verdn når ingen er igjen til å stoppe dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tror det er en god strategi. De pøser på oss med møkkaserier som forvandler oss til siklende grønnsaker og så rykker de inn med fremmedlegionen og banker vettet ut av oss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fremmedlegionærene er ganske barske, altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fremmedlegionærene er ganske barske, altså. 9079236[/snapback] Men de er jo ikke franske mange av dem da. En kamerat av fattern var der en periode. Syk syk mann. Kan drepe deg med en penn om han vil. Hadde aldri kødda med en fremmedlegionær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå