P-in-P Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei! Driver nå og skal betale tilbake på MasterCardet mitt via nettbank, men finner ikke noe sted jeg kan gjøre dette. Noen som kan forklare hvor en gjør dette på DNB sine nettsider? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du må gjøre det som en regningsbetaling. Enten ved hjelp av kid eller uten. Bruker du Kid oppdateres beløpet fortere som innbetalt, velger du å ikke benytte kid MÅ det være ditt eget kort du betaler inn på, fra din egen konto. Jeg betaler inn til dette kontonummeret; 5068 05 01286 Jeg har konto og kort i dnbnor. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hmm, prøvde dette jeg og men MasterCard nummeret var for langt. Men tror nå at det var fordi jeg tok med mellomrommene. Hvor står KID nummeret jeg skal bruke forresten? Takk for raskt svar Edit: Det ble for langt selv med mellomrommene fjernet. Skal jeg ikke bruke det 16 siffrede nummret som står på totaloversikten? Endret 8. juli 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hmm, prøvde dette jeg og men MasterCard nummeret var for langt. Men tror nå at det var fordi jeg tok med mellomrommene. Hvor står KID nummeret jeg skal bruke forresten? Takk for raskt svar Edit: Det ble for langt selv med mellomrommene fjernet. Skal jeg ikke bruke det 16 siffrede nummret som står på totaloversikten? 9031706[/snapback] Visanr er ikke det samme som kontonr. I papirene du har fått fra banken din står det hvilken konto pengene skal betales inn på, eller så kan du jo bare vente til du får regninga for så å betale. Da står kontonr der. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Ja, at jeg ikke tenkte på det! Har et par slike regninger liggende så Takk for svar *Løst* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Huk av for "efaktura" så får du fremtidige regninger rett inn i nettbanken. Da kan du glemme alt som heter kid og kortnummer; du velger bare ønsket beløp du vil betale og that's it! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Huk av for "efaktura" så får du fremtidige regninger rett inn i nettbanken. Da kan du glemme alt som heter kid og kortnummer; du velger bare ønsket beløp du vil betale og that's it! 9038644[/snapback] Men du må jobbe hardere for å få bilag til en eventuell regnskapssfører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå