Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få et bedre sexliv

Anbefalte innlegg

I natt klarte jeg omsider å penetrere jenta mi, og vi lå halve natta å kosa oss.

Etter å ha stått opp i dag så merker jeg at penisen min er ganske vond og litt øm på et enkelt visst punkt (ikke på penishodet).

Er dette noe jeg burde bekymre meg for eller går det over etterhvert?

Er kanskje pga friksjonen den fikk gjennomgå. Anonym poster: f5b397f9bd736a07394e4cdea48f1811 Anonym poster: f5b397f9bd736a07394e4cdea48f1811

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er riktig tråd å spørre i.

"Dama mi" og jeg har drivd på en stund, men bare kosing og litt. Vi prøvde samleie en gang, men hun måtte avbryte fordi det gjorde vondt. Hun har hatt sex i fylla to ganger før, men kan jo skjønne at det ikke bare er aller første som gjør vondt.

Uansett; hun er veldig redd for å gjøre det igjen pga smerten og foreslår at vi bare gjør det i fylla sammen neste gang sånn at det forhåpentligvis blir bedre etter det. Jeg aner ikke hvordan jeg skal reagere eller gjøre. På en måte vil jeg ikke presse henne, samtidig vet jeg at vi begge vil og syns det er en smule dumt at hun ikke vil forsøke engang.

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Informativ og seriøs tråd, så absolutt verdig en sticky.

Snorre smile.gif

*Klistre*

Du burde vel legge til: Ikke stress med sex, ikke føl at du må prestere, for det er faen meg skummelt den første gangen, og det er noe som er helt nytt for deg, helt anderledes enn å kose med seg selv, og så mange nye følelser i spill...

Helt enig, ikke stress. Ha kontroll

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...