AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 I natt klarte jeg omsider å penetrere jenta mi, og vi lå halve natta å kosa oss. Etter å ha stått opp i dag så merker jeg at penisen min er ganske vond og litt øm på et enkelt visst punkt (ikke på penishodet). Er dette noe jeg burde bekymre meg for eller går det over etterhvert? Er kanskje pga friksjonen den fikk gjennomgå. Anonym poster: f5b397f9bd736a07394e4cdea48f1811 Anonym poster: f5b397f9bd736a07394e4cdea48f1811 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Vet ikke om det er riktig tråd å spørre i. "Dama mi" og jeg har drivd på en stund, men bare kosing og litt. Vi prøvde samleie en gang, men hun måtte avbryte fordi det gjorde vondt. Hun har hatt sex i fylla to ganger før, men kan jo skjønne at det ikke bare er aller første som gjør vondt. Uansett; hun er veldig redd for å gjøre det igjen pga smerten og foreslår at vi bare gjør det i fylla sammen neste gang sånn at det forhåpentligvis blir bedre etter det. Jeg aner ikke hvordan jeg skal reagere eller gjøre. På en måte vil jeg ikke presse henne, samtidig vet jeg at vi begge vil og syns det er en smule dumt at hun ikke vil forsøke engang. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) For meg virker det kanskje som om hun er mer trygg på seg selv i fylla? Kjøp litt glidemiddel, ta dere lang tid på forspill og gjør henne skikkelig kåt. Hun kan umulig klare å motstå deg da. Endret 24. september 2012 av Nopros Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Var det som skjedde...minus glidemiddelet Prøvde oss bare forsiktig frem, lengre og lengre inn... 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Paragrafen om korleis einslege kan få eit betre sexliv manglar. Det er vel ikkje utan grunn... 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ja det heter vel ikke sex når man bare er én? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ja det heter vel ikke sex når man bare er én? For då kallast det fortapt? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Nei, det kalles onani. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 jeg er glad du har laget en guide til alle våre uerfarne smårollinger. sex er basert på trygghet og hygge og d er ikke mer enn en liten del av et kjærlighetsforhold Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Mitt tips: Gå inn i deg selv og jobb med deg selv Lenke til kommentar
Frøkenfake Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Gjør sexlivet spennende, men kanskje ikke på feil premisser. Les min mening om kvinner og one night stand http://perfektfake.blogspot.no/2013/02/10-ting-kvinner-gjr-feil-etter-et-one.html Lenke til kommentar
elise60 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Informativ og seriøs tråd, så absolutt verdig en sticky. Snorre *Klistre* Du burde vel legge til: Ikke stress med sex, ikke føl at du må prestere, for det er faen meg skummelt den første gangen, og det er noe som er helt nytt for deg, helt anderledes enn å kose med seg selv, og så mange nye følelser i spill... Helt enig, ikke stress. Ha kontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg