steinar2000 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er temmelig ny med CS: Source og leter derfor etter noen gode norske servere. Noen her som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vel, vi er jo så heldige å få to servere på forumet her, hvertfall.. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Det har jeg fått med meg, men jeg tenkte egentlig på andre enn de Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Catchgamer og Hellfragger ahr fine servere Lenke til kommentar
hiper Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Game-hosting.com har fine 100 tick warservere. Edit: skjønte at du mente public? liten liste her med de mest populære serverne: oldboyz, ip står bak server navn. bare de to i midten er til source, it avisen. hellfragger, trykk på visit hlstats og da står ip bak server navn. catchgamer her har du de mest kjente norske, cds er også ganske kjente servere tror jeg, men de ligger ikke fysisk i norge. Husk og spill mye på gamer.no serverne Endret 9. juli 2007 av hiper Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Takker for tipsene deres Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Når jeg spillte Source så spillte jeg mye på -CDS- de_dust 2 og hadde det veldig morsomt der.. - Magnus Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Catch-Gamer - Gamer.no sin dd2 only - Hellfragger - ITavisen - Oldboys {De Beste!} (Hiper:P) Endret 11. juli 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå