Simmmmmern Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hei, jeg har tenkt meg på hytta til en kompis ved havet men har ingen "havfiskestang" det jeg har er en shimano forcemaster 270L. (3-15g) og jeg lurte på hvor mye denne tåler. Og om det går ann å bruke denne til havfiske ? vennligs svar i dag så fort som mulig ! (drar i morgen) Lenke til kommentar
Simmmmmern Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 SVAAR PLIIIZ! ! ! ! ! ! !! Lenke til kommentar
Simmmmmern Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 FAEN INGEN SVARER ! ! ! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jo, noen svarer, svarer på at du faen meg må roe ned den bumpinga di, for det er ingen her inne som er interisert i at du ikke oppfører deg, det finnes rettningslinjer her på forumet. folk henger ike her inne for å hjelpe deg hvert eneste sekund, finnes mer interesange ting enn stanga di veit du! ang stanga di, du rekker ikke kjøpe en annen stang innen du drar, så enten tar du med stanga di nå, og den overlever havfiske, eller så kjøper du deg en ny som garantert overlever. eller så knekker du den stanga og du må uansett kjøpe deg en ny. 2 av 3 tilfeler så må du kjøpe en ny stang! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Overdreven bumping skal ikke lønne seg (det er andre her på forumet, som er like viktige som deg... ditt innlegg skal ikke for en hver pris alltid trone øverst på emnelisten). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg