Cell_v14 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hallo der! Alle har vel mest sannsynlig sett naruto eller følger med på det. Jeg er en av de som rett å slett ble lei av å se på den serien der, Jeg sluttet etter filler nr "veldi mye" å så prøvde jeg å starte å se på den igjenn når Shippuuden var kommen ut, etter 5 episoder så sa jeg takk og farvel til Naruto. Har dette skjedd me andre da?.. at de rett å slett ble lei serien? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva er det du snakker om? Joda, de drøyer ut serien, men ikke de første episodene. Skjønner ikke hvordan du ble lei av 5 episoder når du ikke trenger å vente 1-2 uker for å se fortsettelsen. Synes Shippuuden er kjempespennende, men de drøyer ut hver episode noe sykt nå :| De tar som oftest 1 ekstra uke pause også, så det er slitsomt å se på når man må vente så lenge. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja, det er sykt dårlig nå. Les mangaen i stedet. Jeg har ikke sagt takk og farvel til naruto, bare animeen. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg vet heller ikke, så bare ingen interesse i å se på det lengre, må være noe rart som har skjedd :/ Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Enig! Shippudden suger evig hardt! Jeg startet å lese animen for et par dager siden, det er mye mere spennende. + at du får følesen av at historien går framover. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg liker Shippuuden, men liker ikke at de drøyer ut så mye.. Synes dog Naruto er kult.. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Naruto er kult nok, men animeen suger til tiden balle. Unnskyld uttrykket men, hvorfor kan de ikke gjøre slik som f.eks OP, der jeg så en hel arch med fillers uten å legge helt merke til det. Naruto er greit, men jeg må jo vente i 3 mnd før jeg kan laste ned noe. Slik at jeg føler at handlingen går framover. Lenke til kommentar
sasori Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Enig i at mangaen er mye bedre enn animen, men eg synes Shippuuden er best. Kva er det dere synes Shippuuden er så dårleg med? Den blir mer og mer bedre enn den vanlege Naruto. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kva er det dere synes Shippuuden er så dårleg med? 9036347[/snapback] De drøyer historien hele tiden. Legger til masse filler gags som suger pikk. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det at den er 50% kjedelige fillers, animeringen suger i forhold til vanlige naruto (da menes det før 135) og spesial effektene suger uhyggelige ord. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har ennå ikke gått lei av Naruto, overraskende nok. Fillersene ødela jo en del, det må jo alle være enige om, men jeg synes ikke spenninga forsvant grunnet fillerne. Og nå som Shippuuden har begynt så går det så smått framover. Jeg har troen på at serien etterhvert vil klare å dra tempoet opp, slik at vi får den samme gamle naruto-følelsen som vi en gang fikk før i tiden Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Naruto episode 1-135 er noe av det mest genial jeg noen gang har sett.. Filler episodene fra 135 og til 225(?) kikket jeg litt på innimellom, men fant fort ut at det var ingenting å satse på. Naruto Shippuuden er greit, veldig bra til tider (Begynnelsen i første episode, Gai vs. Kisame etc..) men også veldig tregt.. Selv synes jeg det er bra nok, men har valgt å lese mangaen ett stykke framover mens jeg venter på at animeepisodene skal hope seg opp slik at jeg kan se 4-5 episoder samtidig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Egentlig er det ikke mye å si. Alt går på smak og behag, er ikke mer enn det. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Trådstarter spurte om hva som var med naruto nå, hva som har skjedd. Ikke hva folk mener om hvordan serien er nå. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Trådstarter spurte om hva som var med naruto nå, hva som har skjedd. Ikke hva folk mener om hvordan serien er nå. 9060948[/snapback] Akkurat, og det er det vi responderer til. Han spør oss om vi har blitt lei av serien, så kommenterer vi dette ved å si enten ja/nei, og deretter begrunne hvorfor vi synes det. Og i begrunnelsen kommer jo selvfølgelig fram hva vi liker og ikke liker ved serien. Lenke til kommentar
Cessan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har aldri sett på Naruto jeg er det bra? bør jeg sjekke det ut? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så avgjor, ihvertfall sjekke den ut. Ingen garanti at det faller i smak. Vanligvis liker man den eller så tar man den for en barneserie "-" Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Så avgjor, ihvertfall sjekke den ut. Ingen garanti at det faller i smak. Vanligvis liker man den eller så tar man den for en barneserie "-" 9062888[/snapback] Smak å behag :!: Lenke til kommentar
Nuky Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Naturo Shippuuden er mer modent enn Naruto, syns nå jeg. Er så mye bedre. Og musikken er jo genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå