tomarild Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei! Jeg er ikke så sykt god med PC-bygging og vet ikke helt hvordan er vifte tilkobles. Men.... er det mulig å bygge en vifte (f.eks denne), inn i et panel? Skulle gjerne hatt fire sånne i panelene rundt mitt cockpitprosjekt for flight simulator. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ikkeno problem om du har 12V tilgjengerlig. Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 OK.... hm! Hvordan fikser jeg det da? Enkel forklaring. Spørre noen i en el-butikk kanskje Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Siden de trekker såpass lite strøm, er nok det enkleste å kjøpe en slik http://www.clasohlson.no/Product/Category....3;251435;251533 Denne burde fungere fint: 32-6320 Deretter er det bare å paralellkoble viftene til utgangen. Du må nok lodde litt da, eventuelt tvinne og bruke teip. Hvis en pc skal stå rett i nærheten kan du hente ut 12v fra strømforsyningen. Finn en ledig 4 pins kontakt. Viften skal kobles med + på gul, og minus på svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå