MindTooth Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har fått mail ifra de. De har ikke fått inn noen, men de forventer å få de inn til uka. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Xbox 360 Halo 3 Legendary Edition unboxing http://www.engadget.com/photos/xbox-360-ha...ition-unboxing/ 9548564[/snapback] Å fy faen så fett! Den skulle jeg mer enn gjerne hatt i stua! Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har fått mail ifra de. De har ikke fått inn noen, men de forventer å få de inn til uka. 9548923[/snapback] Er dette fra Zailor?? For jeg har nemlig ikke fått noe svar fra dem.... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 De sa ikke noe mer spesifikt? Spørs om jeg ikke drar på Elkjøp eller Eb da.. Nekter å gå glipp av lanseringen til Halo 3! Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 fikk plutselig nytt svar fra zailor: Hei! Bare et tilleggsvar - vi har bestilt nok eksemplarer til å levere til alle som her bestilt og mere til, men vi vil ikke love levering før vi får det inn på lager. I følge våre leverandører fikk de i sommer beskjed av Microsoft at tilgjengeligheten ville bli god, men siden har de backtracket og sagt at tilgjengeligheten ville bli svært begrenset, så det er derfor det har vært så vanskelig å si når vi får de inn. Vi jobber uansett hardt for å sikre oss så mange som mulig.. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Vel det var jo bra da Håper bare at de får sendt det avgårde på mandag/tirsdag.. det kan gå om de bruker ekspress over natt eller noe annet som går raskt... Litt rart at de ikke kan gi en "guesstimate" en gang om når de får det inn.... **edit: fanken så mange skrive leif jeg har i dag da ** Endret 22. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Uansett, hvis jeg ikke får Legendary tidsnok kjøper jeg den vanlige utgaven lokalt og når Legendary kommer selger jeg den andre. *eg e genial* Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Xbox 360 Halo 3 Legendary Edition unboxing http://www.engadget.com/photos/xbox-360-ha...ition-unboxing/ 9548564[/snapback] Denne pakken hadde vært greit å fått til uka Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Lurer på hvorfor noen får svar fra Zailor, mens andre ikke får en anntydning til svar fra dem.. Litt dårlig kunde service der, men men, bare så lenge jeg får LE går det greit for meg Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ja, hva skall man si nå da?? Jeg har FORTSATT ikke fått svar fra Zailor.. Lurer på hva som skjer siden noen får svar og andre ikke, har de problemer med mail systemet sitt kanskje? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Xbox 360 Halo 3 Legendary Edition unboxing http://www.engadget.com/photos/xbox-360-ha...ition-unboxing/ 9548564[/snapback] mange fine bilder! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, hva skall man si nå da?? Jeg har FORTSATT ikke fått svar fra Zailor.. Lurer på hva som skjer siden noen får svar og andre ikke, har de problemer med mail systemet sitt kanskje? 9552048[/snapback] Hei! Vi jobber hektisk med å skaffe denne boksen inn før release og jeg regner med at vi har første partiet inne på mandag slik at vi får sendt den ut til alle som har bestilt. I Norge bruker vi samme leverandør som andre norske nettbutikker, så vi får tro det er tilfeldig at noen har fått den på fredag og ikke vi. Vi venter boksene inn fra både norsk leverandør, og leverandører i andre land, og vi vil sende ut en melding til alle som har bestilt på mandag med leveringsstatus.. Mail fra zailor 9553158[/snapback] Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ja, hva skall man si nå da?? Jeg har FORTSATT ikke fått svar fra Zailor.. Lurer på hva som skjer siden noen får svar og andre ikke, har de problemer med mail systemet sitt kanskje? 9552048[/snapback] Hei! Vi jobber hektisk med å skaffe denne boksen inn før release og jeg regner med at vi har første partiet inne på mandag slik at vi får sendt den ut til alle som har bestilt. I Norge bruker vi samme leverandør som andre norske nettbutikker, så vi får tro det er tilfeldig at noen har fått den på fredag og ikke vi. Vi venter boksene inn fra både norsk leverandør, og leverandører i andre land, og vi vil sende ut en melding til alle som har bestilt på mandag med leveringsstatus.. Mail fra zailor 9553158[/snapback] 9553474[/snapback] Joda, så den, bare lurte på hvorfor noen får svar fra Zailor og andre ikke, that's all... Endret 23. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Dere som har bestilt på Absolutspill, hvordan har dere betalt for den? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dere som har bestilt på Absolutspill, hvordan har dere betalt for den? 9557705[/snapback] Med kort seff. Så får jeg den rett hjem. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Denne tråden tar for seg diskusjon rundt forhåndsbestilling av Halo 3: Legendary Edition. Småsnakk rundt Halo 3 kan dere ta i de respektive trådene Endret 23. september 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
xelA Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Denne tråden tar for seg diskusjon rundt forhåndsbestilling av Halo 3: Legendary Edition. Småsnakk rundt Halo 3 kan dere ta i de respektive trådene 9558126[/snapback] Fins det en halo 3 tråd for småsnakk? Link Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis det er noen av dere som får Legendary litt tidlig her, er det bare å legge ut noen bilder Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Noen som vet om Gamezone er flinke til å levere spill på releasedatoen? Bestilte Legendary der for lenge siden å jeg vet jeg er sikret et eksemplar men har aldri bestilt pre release spill der før Endret 24. september 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Gah!fortsatt null reaksjn fra Zailor... vel, må stikke på jobben nå, men I will keep you posted:) Endret 24. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå