Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk plutselig nytt svar fra zailor:

 

Hei! Bare et tilleggsvar - vi har bestilt nok eksemplarer til å levere til alle som her bestilt og mere til, men vi vil ikke love levering før vi får det inn på lager. I følge våre leverandører fikk de i sommer beskjed av Microsoft at tilgjengeligheten ville bli god, men siden har de backtracket og sagt at tilgjengeligheten ville bli svært begrenset, så det er derfor det har vært så vanskelig å si når vi får de inn. Vi jobber uansett hardt for å sikre oss så mange som mulig..

Lenke til kommentar

Vel det var jo bra da :) Håper bare at de får sendt det avgårde på mandag/tirsdag.. det kan gå om de bruker ekspress over natt eller noe annet som går raskt...

 

Litt rart at de ikke kan gi en "guesstimate" en gang om når de får det inn....

 

**edit: fanken så mange skrive leif jeg har i dag da :( **

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Ja, hva skall man si nå da?? Jeg har FORTSATT ikke fått svar fra Zailor.. Lurer på hva som skjer siden noen får svar og andre ikke, har de problemer med mail systemet sitt kanskje?

9552048[/snapback]

 

Hei! Vi jobber hektisk med å skaffe denne boksen inn før release og jeg regner med at vi har første partiet inne på mandag slik at vi får sendt den ut til alle som har bestilt. I Norge bruker vi samme leverandør som andre norske nettbutikker, så vi får tro det er tilfeldig at noen har fått den på fredag og ikke vi. Vi venter boksene inn fra både norsk leverandør, og leverandører i andre land, og vi vil sende ut en melding til alle som har bestilt på mandag med leveringsstatus..

 

Mail fra zailor

9553158[/snapback]

 

:)

Lenke til kommentar
Ja, hva skall man si nå da?? Jeg har FORTSATT ikke fått svar fra Zailor.. Lurer på hva som skjer siden noen får svar og andre ikke, har de problemer med mail systemet sitt kanskje?

9552048[/snapback]

 

Hei! Vi jobber hektisk med å skaffe denne boksen inn før release og jeg regner med at vi har første partiet inne på mandag slik at vi får sendt den ut til alle som har bestilt. I Norge bruker vi samme leverandør som andre norske nettbutikker, så vi får tro det er tilfeldig at noen har fått den på fredag og ikke vi. Vi venter boksene inn fra både norsk leverandør, og leverandører i andre land, og vi vil sende ut en melding til alle som har bestilt på mandag med leveringsstatus..

 

Mail fra zailor

9553158[/snapback]

 

:)

9553474[/snapback]

 

Joda, så den, bare lurte på hvorfor noen får svar fra Zailor og andre ikke, that's all...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...