Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Lakus: Jeg har spurt de om Legendary Edition tidligere, samt hatt en bestilling inne i drøyt to måneder og de er sikre på at vi får alt til launch! Men jeg blir veldig fornøyd hvis de kan sende det ut idag, det er ett lite helvete å se en pakke ligge stille på Stokke en hel dag.. 9547442[/snapback] Jepp enig med deg der... Men det er jo mulig å ta turen til Stokke da, og høre om du kan få den utlevert der, selv om jeg tviler på at det går, men kan være en tanke uansett.. Er også mulig at de har fått beskjed av MS om at de ikke skall si noe, men det finner jeg lite trolig, men en vet aldri.... Men de burde uansett svare på henvendelser fra oss bekymrede kunder da... Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) nooooooooooooooooooooo Hei! Halo 3 LE har vi dessverre enda ikke fått inn på lager. Vi har fått inn Halo 3 standard edition, og den sender vi ut på mandag til alle som har bestilt. Vi har dessverre ikke fått noen fast leveringsdato på Halo 3 LE enda, men vi krysser fingrene for at den kommer inn over helgen. Vi vil i alle fall sende den ut så fort den kommer inn. Då kjøper eg heller spillet i butikken. Hva med dere andre? Skuffet Endret 22. september 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Hvis ikke PlayX sender ut det jeg bestilte for 2 1/2 måneder siden, skal jeg personlig sørge for at de virkelig får gjennomgå på forumet og at ingen vil bestille NOE SOM HELST derifra. Skal bli min personlige vendetta.. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Absolutt Spill har fått inn noen legendary edition Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 De har den på MPX.no, litt dyrere vel og merke.. men er man fan så er man fan Sendte mail til dem igår og de skulle sende ut mandag. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 betaler ikkje 400kr mer for å få legendary tidligere Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 samme her.. velger å tro at Zailor sender ut på Legendary på mandag, men hvis ikke, så skall det bli et helvete uten like.... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=21044 de som har bestilt LE kan jo glede seg (til en masse scratches) 9547370[/snapback] Hmm, dette var ikke noe spesielt hyggelig lesning. Hvis dette er tilfelle blir det et nervepirrende øyeblikk når jeg henter spillet i postkassen tirsdag eller onsdag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Postet akkurat den der i ein annen tråd..så uheldig som eg er får vel eg ein disc som ikkje ser ut i måneskinn Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 samme her.. velger å tro at Zailor sender ut på Legendary på mandag, men hvis ikke, så skall det bli et helvete uten like.... 9547775[/snapback] Har du motatt mail fra zailor? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 samme her.. velger å tro at Zailor sender ut på Legendary på mandag, men hvis ikke, så skall det bli et helvete uten like.... 9547775[/snapback] Sålenge jeg har den på onsdag må de gjerne sende den ut på Tirsdag for min del, men hvis ikke, da blir det flaming av en annen dimensjon! Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har også forhåndsbestilt LE hos Zailor. Litt rart i grunn at de ikke får inn LE på lager samtidig som de andre nettbutikkene, det samme var tilfelle med BioShock CE, som ikke ble sendt ut før på releasedato. Gikk i alle fall kjapt da, hadde det i posten dagen etter. Håper også at de får det inn på lager og sendt ut på mandag, senest tirsdag. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Håper virkelig at de sender ut spillet 1-2 dager før releas, husker veldig godt at Halo 2 ikke kom i posten den dagen den skulle og hvis dette skjer igjen blir det den siste gangen jeg forhåndsbestiller Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) samme her.. velger å tro at Zailor sender ut på Legendary på mandag, men hvis ikke, så skall det bli et helvete uten like.... 9547775[/snapback] Har du motatt mail fra zailor? 9547807[/snapback] Nei det her jeg ikke Men hvis noen kunne ringt hadde det vært bra.. Kan dessverre ikke ringe siden mobilen konka ut i morges, men jeg har nummeret til Zailor Zailor tlf nr : 33 40 76 44 (er det nummeret som står på siden deres, så det burde være riktig nummer) Håper noen kan ringe for å få klarhet i dette Endret 22. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Xbox 360 Halo 3 Legendary Edition unboxing http://www.engadget.com/photos/xbox-360-ha...ition-unboxing/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Håper virkelig at de sender ut spillet 1-2 dager før releas, husker veldig godt at Halo 2 ikke kom i posten den dagen den skulle og hvis dette skjer igjen blir det den siste gangen jeg forhåndsbestiller 9548062[/snapback] Absolutt sender ut på mandag, har jeg hørt. Men dere snakker vel Zailor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Zailor sa jeg var garantert og få en Legendary, men jeg har mine tanker om når den kommer. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Håper virkelig at de sender ut spillet 1-2 dager før releas, husker veldig godt at Halo 2 ikke kom i posten den dagen den skulle og hvis dette skjer igjen blir det den siste gangen jeg forhåndsbestiller 9548062[/snapback] Absolutt sender ut på mandag, har jeg hørt. Men dere snakker vel Zailor. 9548572[/snapback] Ja zailor Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Absolutt Spill har fått inn noen legendary edition 9547710[/snapback] Fikk en e-post at de sendte den på mandag Venter fortsatt på den ifra Zailor. Håper de får de inn til uka. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jepp samme her.. Er det noen som har forsøkt å ringe til Zailor enda for a få klarhet i dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå