Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Lakus: Jeg har spurt de om Legendary Edition tidligere, samt hatt en bestilling inne i drøyt to måneder og de er sikre på at vi får alt til launch! ;)

Men jeg blir veldig fornøyd hvis de kan sende det ut idag, det er ett lite helvete å se en pakke ligge stille på Stokke en hel dag.. :cry:

9547442[/snapback]

 

Jepp enig med deg der... Men det er jo mulig å ta turen til Stokke da, og høre om du kan få den utlevert der, selv om jeg tviler på at det går, men kan være en tanke uansett..

 

Er også mulig at de har fått beskjed av MS om at de ikke skall si noe, men det finner jeg lite trolig, men en vet aldri....

 

Men de burde uansett svare på henvendelser fra oss bekymrede kunder da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nooooooooooooooooooooo :(

 

Hei! Halo 3 LE har vi dessverre enda ikke fått inn på lager. Vi har fått inn Halo 3 standard edition, og den sender vi ut på mandag til alle som har bestilt. Vi har dessverre ikke fått noen fast leveringsdato på Halo 3 LE enda, men vi krysser fingrene for at den kommer inn over helgen. Vi vil i alle fall sende den ut så fort den kommer inn.

 

:cry:

 

Då kjøper eg heller spillet i butikken.

Hva med dere andre? Skuffet :nei:

Endret av gitarfreak
Lenke til kommentar

Har også forhåndsbestilt LE hos Zailor. Litt rart i grunn at de ikke får inn LE på lager samtidig som de andre nettbutikkene, det samme var tilfelle med BioShock CE, som ikke ble sendt ut før på releasedato. Gikk i alle fall kjapt da, hadde det i posten dagen etter. Håper også at de får det inn på lager og sendt ut på mandag, senest tirsdag.

Lenke til kommentar
samme her.. velger å tro at Zailor sender ut på Legendary på mandag, men hvis ikke, så skall det bli et helvete uten like....

9547775[/snapback]

 

Har du motatt mail fra zailor?

9547807[/snapback]

 

Nei det her jeg ikke :mad: Men hvis noen kunne ringt hadde det vært bra.. Kan dessverre ikke ringe siden mobilen konka ut i morges, men jeg har nummeret til Zailor

 

Zailor tlf nr : 33 40 76 44 (er det nummeret som står på siden deres, så det burde være riktig nummer)

 

Håper noen kan ringe for å få klarhet i dette :)

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Håper virkelig at de sender ut spillet 1-2 dager før releas, husker veldig godt at Halo 2 ikke kom i posten den dagen den skulle  :mad: og hvis dette skjer igjen blir det den siste gangen jeg forhåndsbestiller  :thumbdown:

9548062[/snapback]

Absolutt sender ut på mandag, har jeg hørt. Men dere snakker vel Zailor. :hmm:

9548572[/snapback]

Ja zailor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...