Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Nope, intet svar ennu..

 

Og begklager OT på det sterkeste.... Syntes bare det ikke hadde noe her å gjøre, og jeg er litt sur siden Zailor ikke svarer meg, men det skulle ikke gått ut over noen, så igjen beklager jeg og håper jeg er tilgitt...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nope, intet svar ennu..

 

Og begklager OT på det sterkeste.... Syntes bare det ikke hadde noe her å gjøre, og jeg er litt sur siden Zailor ikke svarer meg, men det skulle ikke gått ut over noen, så igjen beklager jeg og håper jeg er tilgitt...

9543147[/snapback]

Varsl meg med en PM hvis du får ett bra svar. Bestilte på Zailor eg og, første gang jeg har kjøpt der fra, så er litt redd.

Lenke til kommentar

Zailor har sagt at de vil få inn nok av Legendary Edition...

 

Hvor mange det er snakk om, sa de derimot ingenting om, men jeg tipper de har solgt en del, siden det ikke er så mange on-line steder som jeg har sett som selger Legendary, og sikkert ikke mange butikker heller vil jeg tro....

Lenke til kommentar
Zailor har sagt at de vil få inn nok av Legendary Edition...

 

Hvor mange det er snakk om, sa de derimot ingenting om, men jeg tipper de har solgt en del, siden det ikke er så mange on-line steder som jeg har sett som selger Legendary, og sikkert ikke mange butikker heller vil jeg tro....

9544421[/snapback]

Det er trøster litt :)

Lenke til kommentar
Zailor har sagt at de vil få inn nok av Legendary Edition...

 

Hvor mange det er snakk om, sa de derimot ingenting om, men jeg tipper de har solgt en del, siden det ikke er så mange on-line steder som jeg har sett som selger Legendary, og sikkert ikke mange butikker heller vil jeg tro....

9544421[/snapback]

CDON

GameZone

Absolutt Spill

Zailor

PlayX

 

Sikkert flere :)

Lenke til kommentar

(sendt til Zailor på onsdag)

Hei, jeg bare lurte på når dere sender ut Halo 3, da jeg har _veldig_ lyst til å ha det på lanseringsdatoen. Normalt er det ikke så viktig, men så var det Halo da.. Må bare forsikre meg om at jeg har det om en uke!

Svar:

Takk for din henvendelse.

 

Har ikke hørt noe fra leverandør om at den er utsatt så foreløpig så blir denne sendt ut slik at dere har den på lanseringsdato eller dagen før avhengig av hvor i landet du bor.

 

 

ha en fortsatt fin kveld.

Fikk svar iløpet av 3 timer ;)

Lenke til kommentar

Lakus: Jeg har spurt de om Legendary Edition tidligere, samt hatt en bestilling inne i drøyt to måneder og de er sikre på at vi får alt til launch! ;)

Men jeg blir veldig fornøyd hvis de kan sende det ut idag, det er ett lite helvete å se en pakke ligge stille på Stokke en hel dag.. :cry:

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...