Otowi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Nope, intet svar ennu.. Og begklager OT på det sterkeste.... Syntes bare det ikke hadde noe her å gjøre, og jeg er litt sur siden Zailor ikke svarer meg, men det skulle ikke gått ut over noen, så igjen beklager jeg og håper jeg er tilgitt... Endret 21. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nope, intet svar ennu.. Og begklager OT på det sterkeste.... Syntes bare det ikke hadde noe her å gjøre, og jeg er litt sur siden Zailor ikke svarer meg, men det skulle ikke gått ut over noen, så igjen beklager jeg og håper jeg er tilgitt... 9543147[/snapback] Varsl meg med en PM hvis du får ett bra svar. Bestilte på Zailor eg og, første gang jeg har kjøpt der fra, så er litt redd. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Sjekket nettop nå, og fortsatt ingen anntydning til svar... Begynner nesten å lure på om de har fåt forbud fra MS om å snakke om det, men jeg har litt vanskelig for å tro på det... Endret 21. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Typho Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fikk mail fra CDON at både Halo 3: Legendary edition og Halo 3 wireless headset har blitt sendt! Har bestillt hos Zailor også, men la inn en ordre hos CDON når de la ut sin forhåndsbestilling for sikkerhetsskyld. Da jeg var veldig usikker på om Zailor ville klare å levere. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Zailor har sagt at de vil få inn nok av Legendary Edition... Hvor mange det er snakk om, sa de derimot ingenting om, men jeg tipper de har solgt en del, siden det ikke er så mange on-line steder som jeg har sett som selger Legendary, og sikkert ikke mange butikker heller vil jeg tro.... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Zailor har sagt at de vil få inn nok av Legendary Edition... Hvor mange det er snakk om, sa de derimot ingenting om, men jeg tipper de har solgt en del, siden det ikke er så mange on-line steder som jeg har sett som selger Legendary, og sikkert ikke mange butikker heller vil jeg tro.... 9544421[/snapback] Det er trøster litt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bestilte også ifra Absolutt Spill idag. Så nå har jeg to ordre aktive. Håper jeg får det til release. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Zailor har sagt at de vil få inn nok av Legendary Edition... Hvor mange det er snakk om, sa de derimot ingenting om, men jeg tipper de har solgt en del, siden det ikke er så mange on-line steder som jeg har sett som selger Legendary, og sikkert ikke mange butikker heller vil jeg tro.... 9544421[/snapback] CDON GameZone Absolutt Spill Zailor PlayX Sikkert flere Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis jeg ikke får svar innen kl 12 i morgen, skall jeg prøve å ringe for å høre med dem.... Er jo mulig at de ikke jobber i helgen, men jeg må nesten ha ett svar snart... Begynner å bli VELDIG urolig nå... Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fortsatt intet svar.. Dette suger big time, og er dårlig av Zailor... De har vært veldig proffe til nå, men dette trekker kraftig ned.... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fortsatt intet svar.. Dette suger big time, og er dårlig av Zailor... De har vært veldig proffe til nå, men dette trekker kraftig ned.... 9545892[/snapback] NEEEEEEEEI! Hva skjer med verden?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (sendt til Zailor på onsdag) Hei, jeg bare lurte på når dere sender ut Halo 3, da jeg har _veldig_ lyst til å ha det på lanseringsdatoen. Normalt er det ikke så viktig, men så var det Halo da.. Må bare forsikre meg om at jeg har det om en uke! Svar: Takk for din henvendelse. Har ikke hørt noe fra leverandør om at den er utsatt så foreløpig så blir denne sendt ut slik at dere har den på lanseringsdato eller dagen før avhengig av hvor i landet du bor. ha en fortsatt fin kveld. Fikk svar iløpet av 3 timer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Og hva med Legendary edition? Du nevnte jo ikke det for han/hun, så det kan ikek vært det han/hun svarte på. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tror nesten jeg må bestille meg en Limited Edition også jeg altså. Slik at jeg har begge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Legendary Edition er jo det som er tøft Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) ARGH!! Fortsatt ikke en eneste liten anntydning til svar fra Zailor ... Må si at jeg ikke liker denne stillheten fra dem.... Håper bare at jeg får det til release, og ikke etter.... Endret 22. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=21044 de som har bestilt LE kan jo glede seg (til en masse scratches) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Lakus: Jeg har spurt de om Legendary Edition tidligere, samt hatt en bestilling inne i drøyt to måneder og de er sikre på at vi får alt til launch! Men jeg blir veldig fornøyd hvis de kan sende det ut idag, det er ett lite helvete å se en pakke ligge stille på Stokke en hel dag.. Endret 22. september 2007 av Laland Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Har sent mail til de eg og. Virker som de ungår å svare på spørsmålet, fordi de ikke har lyst at folk skal avbestille Endret 22. september 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå