Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Eg bestillte Halo 3 LE på komplett.no fø over ein månad sidan, so fekk eg ein mail om at dei utbedrar systemet sitt og at leveransar kan verta forsinka. Vert jævlig forbanna viss dei ikkje klarar levera på lanseringsdatoen. i alle fall når eg bur i Sandefjord og dei skal berre gå rundt hjørnet på lageret og legge det i ein postautomat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

fikk mail fra absoluttspill.no nå om at de hadde fått inn Halo 3 på lager og at de ville sende spillet mandag 24. (ltd edition dog) da har jeg spillet mest sannsynlig dagen før release :) passer bra siden jeg har fri onsdag ;)

Lenke til kommentar

Med tanke på at posten norge kan bruke flere uker på noe som skulle tatt dager, begynner jeg å bli bekymret for at det ikke kommer til release nå...

 

Og hvorfor i granskauen er det sperrefrist på å sende det ut til kunder som har forhåndsbestillt??

 

Vel, sendte nettop en melding til Zailor, så vi får se hva de svarer på det...

 

Vill oppdatere når jeg får svar...

 

**edit: leif**

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
fikk mail fra absoluttspill.no nå om at de hadde fått inn Halo 3 på lager og at de ville sende spillet mandag 24. (ltd edition dog) da har jeg spillet mest sannsynlig dagen før release :) passer bra siden jeg har fri onsdag ;)

9539886[/snapback]

Fikk mail fra de jeg og, regner med å få det tirsdagen :w00t:

9540692[/snapback]

 

Har også fått denne veldig hyggelige mailen :D Regner med, og håper, at spillet(ltd edition) ligger i postkassa på tirsdag.

Lenke til kommentar

Kommet hjem fra jobb nå, men dog intet svar fra Zailor.... Detter er rett og slett ikke bra nok av Zailor.. Men det skall sies at de har svart på alle mine spørsmål så langt om Halo 3 Legendary Edition...

 

Det siste de sa i en mail til meg på tirsdag var at de da regnet med at de fikk det inn i slutten av denne uken, og at de skulle sende allt ut på en gang til kundene....

 

Håper at det er stille/ikke svarer betyr at de er travelt opptatt med å pakke ned Halo 3 da....

 

**Edit: omformulerte litt, for lettere lesing + en leif**

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Jeg spilte litt Halo 3 i går hos en kompis, må si jeg ble utrolig skuffet. Virket helt identisk med Halo 2, både i grafikk og gameplay. Spilte riktignok på en vanlig tv men skulle vel sett litt bedre ut?

 

Hadde ikke trodd dette før jeg spilte det selv. Lydeffektene var også veldig tamme på våpnene i forhold til før av en eller annen grunn.

9542362[/snapback]

 

Og hva har det ovenforstående med denne tråden å gjøre? Er litt uprofft å bare slenge en thing som ikke har noe å gjøre med forhåndbestillte Halo 3 utgave da....

 

En av grunnreglene på forums rundt om er å tenke litt før en poster, og være sikker på at det en poster har noe å gjøre i vedrørende post....

9542745[/snapback]

 

Slang det inn her isteden for å lage en helt ny tråd. Beklager på det sterkeste hvis mitt "upassende" inlegg i denne tråden ødela dagen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...