Rudde Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Gidder ikke kjøpe noen spesialpakke dennegangen xP Men jeg får det på utlipsdagen ^^ Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Men lurer på hva dett med at den ikke er på siden lenger er for noe? 9482000[/snapback] Da har garantert fått inn så mange bestillinger, at de ikke kan love til alle. Derfor har de sikkert fjernet den, det er tross alt meget begrenset opplag på LE. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) er det noen som har tatt i bruk tilbudet til Game? hvis du bytter inn tre xbox 360 spill får du Halo 3 gratis + 100 kr i hånda. edit: sorry, så ikke at tråden bare var om Legendary. tilbudet til Game gjelder ikke legendary tror jeg. Endret 12. september 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Hvis jeg ikke får mail fra Zailor som sier ifra hvis de ikke har nok Legendary Edition, slik at jeg blir sittende uten noe spill på Release Dagen blir jeg sånn passelig forbanna veit jeg... Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Kjøpte Legendary på nettbutikken til spaceworld. Snubla først over det før de hadde begynnt å ta imot bestillinger. For så å komme tilbake like etter at salget åpnet, noe som gjorde meg noe sikrere på at det faktisk var vits i å bestille, samtidig som det faktisk finnes en sjangse for å få det. Hadde vært sabla tøft med spartan hjelm på hylla, må si det. Blei også en bestilling av en vanlig versjon hos absoluttspill, sånn i tilfellet det ikke skulle gå med legendary.. samt at jeg for all del vil unngå å stå der med skjegget i postkassa som jeg gjorde rundt Bioshock launch. Fanden heller om jeg venter lengre enn nødvendig for å spille Halo 3! Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Eg bestilte Legendary edition hos zailor. Den kostet 800kr. Andre steder Koster over 1000kr.Er det bare meg som synes at det er merkelig at zailor selger det så bilig? Noen andre som har bestilt frazailor? Endret 18. september 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Jepp, bestilt 2. En til meg og en til Pater, han betaler sin andel, selvfølgelig. Blir sjef ja, sprenge litt covenant gørr utover marka, bare vi blir enlig om hvem som skal være Master Chief. Meg, selvsagt Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1341007.ece «The Legendary Edition» har en anbefalt pris på ikke mindre enn 1400 kroner. Kostet 800kr på zailor Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Halo 3 How-to: Forge Basics http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...k=h3forgebasics Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1341007.ece «The Legendary Edition» har en anbefalt pris på ikke mindre enn 1400 kroner. Kostet 800kr på zailor 9519052[/snapback] Den er jo tatt vekk fra Zailor nå, så da har de sikkert solgt alle eksemplarene sine Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Har vist hørt mye dårlig om Zailor siden men Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 hehe! nice =D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Je har bestilt 2 Legendary Edition fra Zailor. Når jeg bestilte kostet de 1440kr, men når jeg gikk inn og sjekket ordren for noen dager siden sto det 996kr. Skal sende en mail og spørre dem hva som skjer. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Takk for din henvendelse. Vi satser på at denne kommer inn på lager i begynnelsen av neste uke og den vil da bli sendt med en gang den kommer. Om den kommer en dag tidligere er helt avhengig av hvor i landet du bor. Ha en fortsatt fin dag.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Det var svaret du fikk? Problemet er at hvis de får den inn i "starten av neste uke" så har de 2 dager på seg å få den i postkassa mi! Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Kjøper en normal versjon hvis eg ikkje får det dagen før... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Har vist hørt mye dårlig om Zailor siden men 9519582[/snapback] Kan du komme med noe litt mer konkret? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Har ikke hørt så mye positivt om Zailor, men de har vist skiftet eiere og forbedret logistikken så håper det går bra. Har snakket med de både over telefon og mail, og de kan ikke garantere at jeg har LE før release. Det de derimot kunne love, var å sende det på eller før releasedag. Endret 18. september 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) tar sjansen på å komme i butikken uten forhondsbestilling (vanlig versjon) Endret 18. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg bestilte vanlig versjonen hos absoluttspill.no for 2 måneder siden Så jeg er nesten garantert Halo 3 på lanseringsdagen ja Gleder meg bare 7 dager 4 timer igjen så har jeg Halo 3 Men det som gleder meg mest er att absoluttspill.no har levert meg spillene en dag før lanseringen, så det kan være att jeg får Halo 3 neste tirsdag Endret 18. september 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå