Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Legendary på nettbutikken til spaceworld. Snubla først over det før de hadde begynnt å ta imot bestillinger. For så å komme tilbake like etter at salget åpnet, noe som gjorde meg noe sikrere på at det faktisk var vits i å bestille, samtidig som det faktisk finnes en sjangse for å få det. Hadde vært sabla tøft med spartan hjelm på hylla, må si det.

 

Blei også en bestilling av en vanlig versjon hos absoluttspill, sånn i tilfellet det ikke skulle gå med legendary.. samt at jeg for all del vil unngå å stå der med skjegget i postkassa som jeg gjorde rundt Bioshock launch. :p Fanden heller om jeg venter lengre enn nødvendig for å spille Halo 3!

Lenke til kommentar

Har ikke hørt så mye positivt om Zailor, men de har vist skiftet eiere og forbedret logistikken så håper det går bra. Har snakket med de både over telefon og mail, og de kan ikke garantere at jeg har LE før release. Det de derimot kunne love, var å sende det på eller før releasedag.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Jeg bestilte vanlig versjonen hos absoluttspill.no for 2 måneder siden :)

Så jeg er nesten garantert Halo 3 på lanseringsdagen ja

Gleder meg bare 7 dager 4 timer igjen så har jeg Halo 3

Men det som gleder meg mest er att absoluttspill.no har levert meg spillene en dag før lanseringen, så det kan være att jeg får Halo 3 neste tirsdag :dribble:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...