Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Jepp, fikk svar i går kl 9:14 på kvelden :ohmy: Fikk vite at jeg får Legendary :dribble: Men jeg fikk fortsatt ikke noe viten om når de startet/stoppet å ta imot forhåndsbest, og det står heller igenting om det på Zailor.no :no:

 

Litt rart egentlig, siden det burde ha stått der IMHO, but oh well... Så lenge jeg får det er jeg glad :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok folkens, jeg har snakket med Zailor via telefon. Riktignok for et par uker siden, men here goes:

 

Jeg var en av de aller første som bestilte(dette var i begynnelsen av juli by the way), og jeg er blant de 10-15 første. Likevel kunne han ikke garantere at vi fikk, siden han rett og slett ikke viste hvor mange eksemplarer de kom til å få inn. Det som er sikkert, er at førstemann-til-mølla prinsippet gjelder.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til zailor.no for å høre om jeg var sikret Legendary Edition. Så fikk jeg et svar der det sto:

 

 

 

Hei **********.

 

Takk for din henvendelse.

 

Du får legendary Edition du. Den blir sendt fra vårt lager neste uke da vi ikke venter å få denne inn før tidlig i neste uke.

 

ha en fortsatt trivelig kveld..

 

Jeg synes det var rart at de skal sende det ut neste en måned før release.

Endret av MacBoy
Lenke til kommentar
Jeg sendte mail til zailor.no for å høre om jeg var sikret Legendary Edition.  Så fikk jeg et svar der det sto:

 

 

 

Hei **********.

 

Takk for din henvendelse.

 

Du får legendary Edition du. Den blir sendt fra vårt lager neste uke da vi ikke venter å få denne inn før tidlig i neste uke.

 

ha en fortsatt trivelig kveld..

 

Jeg synes det var rart at de skal sende det ut neste en måned før release.

9349289[/snapback]

Ganske rart ja. Spillet har jo så vidt gått gull. Men hadde vært kult om det stemte. :)

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Limited edition utgaven ligner på Band of Brothers tinn boxen, som forøvrig er kjempelekker. Er det samme type box, eller hva?

 

Når det gjelder den vanlige utgaven, kan vi håpe på en i tinn slik som Bioshock, eller er det en helt vanlig plastutgave?

9363358[/snapback]

 

Helt vanlig.

Det er Collector's Edition som tinn utgaven.

Lenke til kommentar
Skal holde tunga litt i munn ennå siden jeg sitter ikke med Legendary i hånda men pr. dags dato har jeg kjøpt/forhåndsbestilt den til 599,- :)

9364652[/snapback]

Høres skremmende ut som at webshopen du har bestilt fra har misforstått hele forskjellen mellom Limited og Legendary. Men for all del, får du en Legendary Edition til under 600, så er du herved en meget heldig kar.

Lenke til kommentar

Vel, jeg "betalte" opprinnelig 899,- eller 999,- men så hadde de en kampanje som varte et par dager med Legendary Edition til 599,- så jeg sendte den en epost og spurte om litt goodwill og det fikk jeg; de satte ned varen til 599,-

 

Jeg er litt skeptisk selv men lover torden og rabalder dersom det ikke er Legendary Edition. Da skal de jaggu meg få ordna en LE versjon til meg uansett om de må klarte de høyeste fjellene eller rulle ned de dypeste dalene.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg og en kompis bestilte Legendary Edition hos Zailor.no for en stund siden (står i tråden he rlitt tilbake) men nå vises ikke Legendary Edition på siden deres, den er ikke der.

 

Han fikk en mail og at to Legendary Edition var forhåndsbestilt til kr 996 hver, og alt var i orden.

 

Men lurer på hva dett med at den ikke er på siden lenger er for noe?

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen av zailor:

 

Du var nummer 10 som forhåndsbestilte denne så du er sikret en utgave av denne boksen. Hvis alt går som det skal fra leverandør sin side så skal du ha denne rett før release eller på release dagen. Skulle det bli forsinkelse med levering fra leverandør så kan det hende at du får den rett etter release, men jeg har ikke hørt noe om forsinkelser fra leverandør så mest sannsynlig så har du den rett før release.

Endret av gitarfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...