Lakus Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Vanlig.. er den med bare spillet Limited har noen små dokumentarer (behind the scenes opplegg) og litt mer fansy "boks". Legendary har en enda mer fancy boks. Enda mer dokumentarer og en MC hjelm man kan ha 3 spill covere oppi og som er noe som står i hylla og samler støv... Read DIS! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Noen norske Webshops som tilbyr forhåndsbestilling av Halo 3 Legendary Edition nå? Finner ingen jeg Lenke til kommentar
Typho Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Zailor er norsk Halo 3: Legendary Edition Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Joda, men den siden sier bare dette når jeg prøver å bestille. Kredittsjekk feiletBeklager, men kredittsjekken kunne ikke finne en gyldig person med de personopplysningene som er oppgitt. Vennligst sjekk at alle opplysninger er korrekte. Har gått igjennom alt og absolutt alt stemmer perfekt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Legendary Edition er bestillt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 JEG FÅR IKKE BESTILT FRA ZAILOR ELLER PLAYX! HELP MEEE! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 JEG FÅR IKKE BESTILT FRA ZAILOR ELLER PLAYX! HELP MEEE! 9213115[/snapback] absoluttspill.no da?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Har ikke sett Legendary Edition der. *panikk* Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 http://www.lydogbildeshop.no/index.php?m=2...&department=136 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Takk, men en venn av meg bestilte 2 Legendary Editions. En til meg og en til han. Praise Bungie for their glorious Coop! 2 player i Campaign på Heroic Lenke til kommentar
Typho Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Det var bra det ordnet seg Vet hvor frustrerende det er når ting ikke fungerer! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Vet hvor frustrerende det er når ting ikke fungerer! Spesielt når det gjeder slike ting. (En webshop som kaller seg selv seriøs burde da FUNGERE!) Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Tenkte jeg kunne poste dette fra playx sin nettside håper dette hjalp for noen. Må jeg betale moms og toll i tillegg til vareprisen? Nei! Fra 12.7.2007 har Playx inngått avtale med TNT i Norge som er din momsagent. TNT sørger for at dine varer innfortolles og avgiftbehandles i Norge etter norske regler. Kostnadene ved dette beregnes ut i fra den vareverdi varen har. I totalsummen du betaler for ordre under utsjekking fra handlekurven er disse kostnadene tatt med, og playx sørger for avregning på dine vegne ovenfor TNT i Danmark. Det betyr at du slipper posten beandlingsgebyr på kr 80,- og vil få raskere levering. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 http://www.lydogbildeshop.no/index.php?m=2...&department=136 9213306[/snapback] Bestilte fra der nå Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Vet noen når Zailor sluttet å ta imot forhåndsbest på Halo 3 - Legendary?? Bestillte på Lørdag den 18, men så på Mandag (i går) at det stod noe at det ikke lenger var tilgjengelig... Var/er jeg for sent ute med bestillingen mon tro? Er det noen andre sites som fortsatt tar imot best på Legendary her i Norge bortsett fra Zailor?? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Er det ingen som vet dette?? Er viktig at jeg får svar raskt, i tilfelle jeg kom for sent med best av Legendary, og må bytte til Limited eller få penga tilbake........ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har bare bestilt den vanlige versjonen av Halo 3 for mangen uker siden, håper jeg får det på releasedagen Gleder meg veldigt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Lurer på og forhondsbestille her og, eller er det mulighet for og finne i butikk på dagen? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Den vanlige versjonen og limited burde ikke være noe prob å få tak i.. Vanlige butikker burde ha begge varsjoner inne.. Det er litt værre med Legendary, siden det ikke er lagd så mange av den versjonen... Og jeg lurer fortsatt på om noen vet hva Zailor hadde some start/slutt dato for å forhånsbest Legendary... Endret 21. august 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Den vanlige versjonen og limited burde ikke være noe prob å få tak i.. Vanlige butikker burde ha begge varsjoner inne.. Det er litt værre med Legendary, siden det ikke er lagd så mange av den versjonen... Og jeg lurer fortsatt på om noen vet hva Zailor hadde some start/slutt dato for å forhånsbest Legendary... 9332027[/snapback] ok Har du prøvd og sende mail til dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå