Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men den siden sier bare dette når jeg prøver å bestille.

Kredittsjekk feilet

Beklager, men kredittsjekken kunne ikke finne en gyldig person med de personopplysningene som er oppgitt. Vennligst sjekk at alle opplysninger er korrekte.

 

Har gått igjennom alt og absolutt alt stemmer perfekt.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne poste dette fra playx sin nettside

håper dette hjalp for noen.

 

Må jeg betale moms og toll i tillegg til vareprisen?

 

    Nei! Fra 12.7.2007 har Playx inngått avtale med TNT i Norge som er din momsagent. TNT sørger for at dine varer innfortolles og avgiftbehandles i Norge etter norske regler. Kostnadene ved dette beregnes ut i fra den vareverdi varen har. I totalsummen du betaler for ordre under utsjekking fra handlekurven er disse kostnadene tatt med, og playx sørger for avregning på dine vegne ovenfor TNT i Danmark. Det betyr at du slipper posten beandlingsgebyr på kr 80,- og vil få raskere levering.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vet noen når Zailor sluttet å ta imot forhåndsbest på Halo 3 - Legendary?? Bestillte på Lørdag den 18, men så på Mandag (i går) at det stod noe at det ikke lenger var tilgjengelig... Var/er jeg for sent ute med bestillingen mon tro?

 

Er det noen andre sites som fortsatt tar imot best på Legendary her i Norge bortsett fra Zailor??

Lenke til kommentar

Den vanlige versjonen og limited burde ikke være noe prob å få tak i.. Vanlige butikker burde ha begge varsjoner inne.. Det er litt værre med Legendary, siden det ikke er lagd så mange av den versjonen...

 

Og jeg lurer fortsatt på om noen vet hva Zailor hadde some start/slutt dato for å forhånsbest Legendary...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Den vanlige versjonen og limited burde ikke være noe prob å få tak i.. Vanlige butikker burde ha begge varsjoner inne.. Det er litt værre med Legendary, siden det ikke er lagd så mange av den versjonen...

 

Og jeg lurer fortsatt på om noen vet hva Zailor hadde some start/slutt dato for å forhånsbest Legendary...

9332027[/snapback]

 

ok :)

 

Har du prøvd og sende mail til dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...