Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25 % moms, samt postens behandlingsgebyr (ca. kr 80) kommer i tillegg ved forsendelser med en verdi på over 200 kroner (eks.frakt) fra PlayX. Zailor er altså å foretrekke her, glad jeg fikk bestilt før de satte opp prisen. Har bare gode erfaringer med Zailor, har sikkert handla for et 5-sifra beløp hos dem. Håper bare de får tak i nok eksemplarer, tror det har ramla inn en del bestillinger av Halo 3 LE de siste dagene...

Lenke til kommentar
Ingen ordrebekreftelse verken på mail eller i systemet deres. Jeg tok å ringte Zailor nå faktisk, var lei av å vente på mail-svar. Fikk snakket med en kar. Han logget inn og fant fram mailen jeg sendte i går og skulle sende saken videre til teknisk avdeling med en gang. Så sannsynligvis løser det seg.

 

Men jeg glemte å høre om køsystemet...

9037679[/snapback]

 

Det bør du sjekke ut at går i orden.

Du har jo denne tråden å referere til som viser at du meldte din bekymring allerede 9. Juli klokken litt før 12:00.

 

Så da har du i alle fall en gyldig tid å henvise til hvis bestillingen skulle være sporløst borte.

(Du har jo også trekket på VISA-kortet, men jeg vet ikke om det er oppført med tid.)

Lenke til kommentar

Selv liker jeg ikke designet på AbsoluttSpill. :p

 

Tok en telefon til Zailor i dag også, og fikk endelig ordnet opp i ordrerotet. Så nå er endelig min ordre registrert også. Jeg forhørte meg også om hvor mange som hadde bestilt hittil, som var 16 stk Legendary og nærmere 50 Limited/vanlige versjoner. Overraskende mange sa han, og vi skal nok være garantert eksemplarer. Han sender ikke inn bestilling før 3 uker før release så...

Lenke til kommentar

Det sjekket jeg ikke opp spesifikt, men slikt kan vel ikke 100% garanteres. Det skal helst ikke skje da, ser det står følgende på siden deres:

 

Alle forhåndsbestillinger sendes fortløpende etter hvert som vi får varene på lager. Dette vil si at varen normalt skal være levert før/samme dag som vanlige butikker setter den i hyllene.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

OK, nå er jeg litt forvirra her. Hva er forskjellen på Limited Edition og Legendary Edition? Er det to forskjellige navn på samme versjon, eller?

 

Hvis ikke, hva følger med i Limited og hva følger med i Legendary? Må nesten ha en slik samleobjekt-versjon, da jeg elsker kule metall-covere med art design på coveret og slikt. Hvilken burde jeg gå for i så fall?

Endret av deusex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...