MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det ingen som har fått boksen ifra Zailor? Siden jeg vet de sendte på mandag, og det burde ikke ta så lang tid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei Xxxxx. Takk for din henvendelse. Grunnet sen levering fra leverandør så får jeg ikke sendt den før i morgen. Beklager virkelig dette. Det skulle gått ut en mail angående dette. Har du mottatt denne? Kan sende deg kollinummer i morgen slik at du kan følge sendingen din. Ha en riktig fin kveld og beklager virkelig forsinkelsen.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sende imorgen? Altså torsdag.. Hva driver de folka med... Lenke til kommentar
schism Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Var ved 16.30 tiden etter jobb, innom Spaceworld i Larvik i dag for å plukke opp mitt forhåndsbestilte CE. Til min store overraskelse hadde de Legendary inne. De hadde fått 5 eksemplar og hadde en igjen etter jeg kjøpte... Skal absolutt ikke klage, men det virket for meg veldig rart. Hvor stort opplag er det egentlig på disse? Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kan vel nevne at de sikkert har et par LE igjen i Spiderman/Game i Bergen. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva skjer spør jeg meg bare?? Virker useriøst til tusen.... Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Vel, sendte nettop en ny mail til Zailor, og spurte om kolli nr/traking nr igjen... Vil oppdatere når jeg får svar.... Endret 27. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Yahoo! idag så fikk jeg 2stk Legendary Edition, så hvis det er noen av dere som ikke har fått tak i en enda så er det bare til å sende en PM edit:mordi(leif) Endret 27. september 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Yahoo! idag så fikk jeg 2stk Legendary Edition, så hvis det er noen dere som ikke har fått tak i en enda så er det bare til å sende PM 9586077[/snapback] Budrunde? 500 kroner! Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Da var min Legendary Edition på plass på stuebordet :!: Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Det var da som bare da... Nå er jeg glad for at jeg sendte mail til TV 2 hjelper deg jeg, for jeg har ikke fått svar på den mailen jeg sendte tidligere i dag heller... Dette er dårlig, allt for dårlig... **edit : leif** Endret 27. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ok, nå får jeg min Legendary i dag På vei hjem fra jobben ringer en kar fra Zailor, og sa at han ville ta med min Legendary når han er fardig på jobb... Det er jo bra service må jeg si Og det stemte det en annen over meg sa, at de har hatt problemer med leverandøren, og de fikk det ikke inn før i dag, men de sender ut fortløpende, så dere andre burde ha det snart Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 I dag kom min også: Og Otowi, det var faktisk sporingsnummer på hentelappen min. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fikk også mine LE bokser idag.. Satan hvor digg.. Dette var ifra Absolutt Spill og Zailor. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nå angrer jeg på at jeg ikke var der da det var nattåpent og kjøpte en med hjelm.. Sykt stilig den var! Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fikk min nå nettop Må bare få koblet ut Wii'n og koble inn 360'n, then I'm rocking Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det kom en kar på døra di ikkesant? Isåfall regner jeg med at han karen kommer her utpå kveldingen. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Følger det med filmklipp fra Halo filmen i Legendary? En venn av meg sier at det følger med, men er ikke den filmen lagt på is for nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er neppe noe som helst fra Halo filmen, filmen er enda på palnleggingsstadeit så vidt eg veit. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Woooo! Karen fra Zailor kom på døra mi, men en skinnende innpakning! Legendary = love Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå