Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er forsåvidt ikke enig med dere om Zailor, PlayX osv.

 

Ja, det er veldig irriterende å ikke få trackinnummer eller svar på e-post to dager etterpå MEN..

 

Ikke glem at de har sikkert jobbet på spreng for å få oppfylt alle bestillingene, alle kravene og alle hendvendelsene. Jeg vil heller sitte med en Halo 3 i hånda fremfor å få en trackingnummer på e-post.

 

Halo 3 er ikke et vanlig spill, dette er ikke en vanlig release. Det er et av verdens mest forhåndsbestilte produkt og kanskje ikke alle klarer å håndtere slike releaser.

 

Zailor, PlayX osv. tar nok lærdom av dette og forbedrer sine rutiner neste gang..

 

PS: Jeg har ventet flere dager på e-post fra AbsoluttSpill så responsen på support er nok varierende.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Jeg er forsåvidt ikke enig med dere om Zailor, PlayX osv.

 

Ja, det er veldig irriterende å ikke få trackinnummer eller svar på e-post to dager etterpå MEN..

 

Ikke glem at de har sikkert jobbet på spreng for å få oppfylt alle bestillingene, alle kravene og alle hendvendelsene. Jeg vil heller sitte med en Halo 3 i hånda fremfor å få en trackingnummer på e-post.

 

Halo 3 er ikke et vanlig spill, dette er ikke en vanlig release. Det er et av verdens mest forhåndsbestilte produkt og kanskje ikke alle klarer å håndtere slike releaser.

 

Zailor, PlayX osv. tar nok lærdom av dette og forbedrer sine rutiner neste gang..

 

PS: Jeg har ventet flere dager på e-post fra AbsoluttSpill så responsen på support er nok varierende.

9578364[/snapback]

 

Joda, vet at dette ikke er en vanlig release i den forstand, og at Zailor kanskje ikke har nok man power, men det kan ikke seriøst ta så mye tid at de ikke kan svare på mail hendvendelser da....

 

Men får håpe at de tar lærdom av dette og forbedrer seg til neste big release....

Lenke til kommentar

Det som ødela for min del ang Zailor er at de sendte meg mail og skrev at jeg var garantert en stk Legendary Edition. Derfor bestilte jeg ingen andre steder.

Så når jeg plutselig får vite, 1 dag før release, at de ikke har nok, og at de har visst dette siden Fredag blir jeg mektig irritert!

 

Som en over meg sa så er dette ingen vanlig release, og man skulle tro flere enn kundene visste dette, og at de skule bli informert.

Lenke til kommentar
Det som ødela for min del ang Zailor er at de sendte meg mail og skrev at jeg var garantert en stk Legendary Edition. Derfor bestilte jeg ingen andre steder.

Så når jeg plutselig får vite, 1 dag før release, at de ikke har nok, og at de har visst dette siden Fredag blir jeg mektig irritert!

9578990[/snapback]

Dette er selvfølgelig veldig kjedelig men enkelte leverandører er temmelig useriøse og rapporterer hele tiden forskjellige produktmendger og datoer. Kan godt hende Zailor og resten av spillbutikkene i Norge har blitt feilinformert om antall produkter de skulle få inn..
Lenke til kommentar

Nå er jeg forbannet her... Ingen lapp fra posten om at det har kommet, og fortsatt intet svar fra Zailor ang tracking nr...

 

Muligens ikke deres feil at det ikke har kommet, det er høyst sannsynelig posten norge som står for det....

 

Men så ver det det med tracking nr da... Seriøst skuffa over Zailor her....

 

**edit: redigerte noe vekk siden jeg ikke fikk tenkt meg helt om ang det jeg skrev**

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått noe svar fra Zailor, og det er garantert første og siste gang jeg bruker dem... Virker ikke som de bryr seg etter at varene er sendt fra danmark og de har fått cash av kundene... :thumbdown::nei:

 

Håper jeg tar feil der for Zailors skyld, men det kan se sånn ut da...

 

Nei, jeg håper bare at min Legendary kommer i morgen, pluss at jeg gleder meg til å høre hve TV 2 hjelper deg har å si om saken...

 

Er uansett hvordan en snur og vender på det, dårlig kunde service, jeg mener, hvor vanskelig kan det være å få sendt ut tracking nr eller å svare folk på mail?

Lenke til kommentar

Knallfornøyd med Zailor jeg, hadde ikke trodd jeg skulle få LE egentlig med jeg slengte jo inn en ordre. De har alltid vært noenlunde raske med å svare på mail også. Tok likeså godt og la inn forhåndsbestilling på Mass Effect. :)

 

Otowi: det er mulig de sender på en slik måte at pakker ikke kan spores. Pakker fra DVDStrax og PlayX kan ikke det, mulige at Zailor benytter samme greia.

Lenke til kommentar
Knallfornøyd med Zailor jeg, hadde ikke trodd jeg skulle få LE egentlig med jeg slengte jo inn en ordre. De har alltid vært noenlunde raske med å svare på mail også. Tok likeså godt og la inn forhåndsbestilling på Mass Effect. :)

 

Otowi: det er mulig de sender på en slik måte at pakker ikke kan spores. Pakker fra DVDStrax og PlayX kan ikke det, mulige at Zailor benytter samme greia.

9583254[/snapback]

 

Det hadde jeg ikke tenkt på... Er jo utrulig teit å ikke sende med sporings muligheter da...

 

Men hovedpointet mitt, som jeg også sa til TV 2 hjelper deg, var at de nå ikke har svart på email på flere dager, og dette gjelder ikke bare meg vil jeg tro, men vi får vente å se hva de sier, blir interessant uansett vil jeg tro...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Ny mail fra Zailor

 

Hei Hans Kristoffer.

 

Takk for din henvendelse.

 

Jeg ser du bor i Røyken, så det vi kan gjøre her er at jeg kjører denne boksen hjem for deg i morgen (Torsdag) slik at vi slipper å sende denne i posten og så får du den på release dagen og like hel uten en ripe.

 

Høres dette ut som en grei løsning?

 

Edit: Takket ja og sendte mail angående evt pris på det, fikk svar ordentlig raskt;

 

Det vil ikke koste deg noe ekstra i det hele tatt.

 

Bare en liten ekstra service fra oss på zailor.no

 

 

Ha en riktig fin kveld..

Endret av Boffen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...