Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk hentelapp i postkassa i dag.

Og jeg glad og lykkelig drar til postkontoret for å hente det jeg er sikker på er Halo 3: Legendary Edition!

Men selvfølgelig så var det bare Halo 3 Wireless headset som hadde kommet :hrm:

 

Så det lå en pakke til fra CDON som passet til størrelsen av Halo 3 LE, så da kan du jo banne på det er min :p

Sikkert hentelappen som er forsinket...

 

 

Edit:

Beklager :blush:

Endret av Typho
Lenke til kommentar
Jeg skal ha Legendary Edition! så jeg og ein kompiss reiser inn til spaceworld nå. Vi to var nr 1 i star wars køen i bergen så dette er vi vant til... heldigvis slipper vi å ligge i telt denne gangen hehe  :D  :thumbup:

9573647[/snapback]

 

Da var Legendary Edition i hus! Vi stod i kø i tre og en halv time før det begynnte å komme folk :!: Bra opplegg av spaceworld forresten. vi fikk cola, kaffi og kl 23.00 fikk vi komme inn og spille på en hd prosjektor. Duden på spaceworld sa at det kun var ca 500 Legendary Edition`s i norge så jeg er litt stolt av min :w00t:

Endret av lando calrissian
Lenke til kommentar
Jaja, som forventet klarte ikke Zailor.no og levere Legendary Edition... og de sier selvfølgelig ikke ifra om det før I DAG!  :nei:

Siste gang jeg handler der.

 

Stikker innom butikken i morgen eller fredag og kjøper en.

9576978[/snapback]

Er du en av de som fikk "men jeg har en god nyhet til deg, og det er at det din.. etc" beskjeden?

Lenke til kommentar
de som bestiller fra playx får ei regning fra tollen om at de må betale norsk moms og toll gebyr på pakken de bestillte der i fra

9574773[/snapback]

 

Gjelder dette for Zailor også da eller?? litt forvirret, siden det er samme eier så vidt jeg har forstått....

9576592[/snapback]

For å få slutt på PlayX og Zailor-spekulasjonene: du betaler akkurat det samme når det kommer til frakt og moms hos begge

 

For at du skal få dine produkter på raskest mulig måte har Zailor og Playx inngått samarbeid om levering av enkelte produkter på grunn av lang behandlingstid på avgiftspliktige varer hos Posten. Dette produkt vil derfor leveres av Zailor. For deg som kunde medfører dette ingen praktiske ulemper, og Zailor leverer varen til samme pris som avtalt med playx, og du skal ikke betale noe utover avtalt kjøpesum. Zailor eies av Modern Internet Group AS [M.I.G] Moms er inkludert i kjøpesummen.
Lenke til kommentar
de som bestiller fra playx får ei regning fra tollen om at de må betale norsk moms og toll gebyr på pakken de bestillte der i fra

9574773[/snapback]

 

Gjelder dette for Zailor også da eller?? litt forvirret, siden det er samme eier så vidt jeg har forstått....

9576592[/snapback]

For å få slutt på PlayX og Zailor-spekulasjonene: du betaler akkurat det samme når det kommer til frakt og moms hos begge

 

For at du skal få dine produkter på raskest mulig måte har Zailor og Playx inngått samarbeid om levering av enkelte produkter på grunn av lang behandlingstid på avgiftspliktige varer hos Posten. Dette produkt vil derfor leveres av Zailor. For deg som kunde medfører dette ingen praktiske ulemper, og Zailor leverer varen til samme pris som avtalt med playx, og du skal ikke betale noe utover avtalt kjøpesum. Zailor eies av Modern Internet Group AS [M.I.G] Moms er inkludert i kjøpesummen.

9577445[/snapback]

 

Takker for den :):thumbup: Da er det bare å håpe at min Legendary kommer i dag, siden de sa at jeg skulle få til release, som vi alle vet er i dag... Vil oppdatere dere seff.. Håper jeg får tracking nr også i dag, siden jeg ikke fikk det i går....

Lenke til kommentar

Nå går det over alle grenser her mtp Zailor... At det er mulig for dem å være så utrulig treige på mail systemet deres er bare ufattelig... :mad::thumbdown:

 

Har fortsatt ikke fått tilsendt tracking nr, noe som er for dårlig mtp at jeg sendte mailen hvor jeg spurte etter tracking nr på mandag... Synes det er uakseptabelt at de ikke klarer å få tak i et tracking nr jeg... noen som er enige?

 

**edit: leif**

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Nå går det over alle grenser her mtp Zailor... At det er mulig for dem å være så utrulig triege på mail systemet deres er bare ufattelig...  :mad:  :thumbdown:

 

Har fortsatt ikke fått tilsendt tracking nr, noe som er for dårlig mtp at jeg sendte mailen hvor jeg spurte etter tracking nr på mandag... Synes det er uakseptabelt at de ikke klarer å få tak i et tracking nr jeg... noen som er enige?

 

**edit: leif**

9577951[/snapback]

 

Er helt enig. Har ikkje fått svar eg heller. Sendte mail på mandag :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå går det over alle grenser her mtp Zailor... At det er mulig for dem å være så utrulig triege på mail systemet deres er bare ufattelig...  :mad:  :thumbdown:

 

Har fortsatt ikke fått tilsendt tracking nr, noe som er for dårlig mtp at jeg sendte mailen hvor jeg spurte etter tracking nr på mandag... Synes det er uakseptabelt at de ikke klarer å få tak i et tracking nr jeg... noen som er enige?

 

**edit: leif**

9577951[/snapback]

Så lenge jeg får Legendary denne uken synes jeg det er ok, jeg er ikke serlig fornøyd med de, synes de burde infomere kundene sine bedre om hva som skjer med produkte de har bestillt uten at vi må mase på de.

 

PS: post 200 :w00t:

Lenke til kommentar

Yup... Tenker at en klage fra forbrukerrådet mtp deres sene respons på mail vil få dem til å reagere litt fortere i fremtiden.... Det er egentlig det eneste jeg har å utsette på Zailor, men det betyr ikke at de skall slippe unna med det...

 

Men det er ikke bare Zailor som treige med å svare, med det er dessverre veien det går med on-line shops ser det ut som, med unntak av enkelte som er veldig bra på kunde service/support... *host*Komplett*host*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...