MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nesten så man burde kjøpe seg en Limited Edition for å putte i hjelmen. Rart at de bare bruker standardspillet i Leg.Edt boksen.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tss, gjør ikke meg noe. Slipper riper i spilla. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tss, gjør ikke meg noe. Slipper riper i spilla. 9572187[/snapback] Får dere ikke med DVD-en heller? Dokumentarene, mener jeg. De er alltid interresante. Spesielt siden Frankie styrer greia. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Joda, tror det er 2 discer i essentials DVD-en. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Joda, tror det er 2 discer i essentials DVD-en. 9572227[/snapback] Som følger med legendary? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, ligger to Covere nedi den støtta. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fant ut på gule sider at Zailor holder til utenfor Tønsberg et sted... Men det er lett å bli sint når en ikke får spillet til den tiden de har lovet, men er villig til å vente til i morgen før jeg ringer til dem for å høre hva som skjer egentlig (ja mobilen funker igjen ) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Blir litt skuffa om jeg ikke får spillet imorra, men er ingen krise. Er vel verre for E-wok tenker jeg. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg bestilte halo 3 legendary editon for et par måneder siden men jeg avbestilte og fikk utbetalt pengene. Men nå fikk jeg en mail om at Legendary Edition var klargjort til pakken. Jeg gjør vel ikke noe ulovlig å ta imot pakken? 9571212[/snapback] Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hmmm, deres feil, TA DEN! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg bestilte halo 3 legendary editon for et par måneder siden men jeg avbestilte og fikk utbetalt pengene. Men nå fikk jeg en mail om at Legendary Edition var klargjort til pakken. Jeg gjør vel ikke noe ulovlig å ta imot pakken? 9571212[/snapback] 9572804[/snapback] Bare smil og ta imot den Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tipper det kommer en regning:) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vet ikke selv om Zailor har trekt for mitt spill heller. Vet at de trekte da jeg forhåndsbestilte spillet, men ble senere returnert. Ihvertfall må Zailor ha tapt masse penger.. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg betalte med nettbank. De kan jo ikke kreve meg for penger hvis de har sendt meg spillet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Siden jeg ikke tror de har lov til å beholde pengen i all evighet etter du har forhåndsbestilt det, må de betale deg tilbake. Og trekke deg på nytt når spillet blit sendt. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jeg skal ha Legendary Edition! så jeg og ein kompiss reiser inn til spaceworld nå. Vi to var nr 1 i star wars køen i bergen så dette er vi vant til... heldigvis slipper vi å ligge i telt denne gangen hehe Endret 25. september 2007 av lando calrissian Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg betalte med nettbank. De kan jo ikke kreve meg for penger hvis de har sendt meg spillet 9573096[/snapback] Det er vel uvesentlig hvordan du har betalt? Slik jeg forstår det har du først bestilt et produkt, og så avbestilt. Du har fått pengene tilbake, men registrerer nå at leverandøren allikevel har sendt produktet? Tipper du har krav på å returnere produktet på leverandørens kostnad, eller beholde det og betale fakturaen som kommer. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg betalte med nettbank. De kan jo ikke kreve meg for penger hvis de har sendt meg spillet 9573096[/snapback] Det er vel uvesentlig hvordan du har betalt? Slik jeg forstår det har du først bestilt et produkt, og så avbestilt. Du har fått pengene tilbake, men registrerer nå at leverandøren allikevel har sendt produktet? Tipper du har krav på å returnere produktet på leverandørens kostnad, eller beholde det og betale fakturaen som kommer. 9573720[/snapback] Hvis leverandøren ikke finner ut at de har sendt feil da? De kan jo ikke bare kreve det etter feks et par uker Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det enkleste er nok bare å vente og se. Min erfaring i livet er ihvertfall at ingenting er gratis:) Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fikk spillet fra AS i dag. Rask levering, som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå