Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vell nå har jeg fått svar fra Zailor, jeg kan forvente at jeg får spillet på fredag :) alt for seint etter min mening :thumbdown: , da er det vell bare å gjemme seg under sengen og ta øreklokker på så er jeg sikret at jeg ikke blir spoilet :roll:

 

EDIT: ble litt for mange smile fjes der det ikke burde være ;)

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

Fått min Limited edition nå!! :D

Spillet er helt helt fantastisk, føles fra første start som det beste spillet til nå i min X360! Innpakingen var helt rå, bare så jævlig synd at jeg må av gådrde på jobb nå.. Da blir det ikke mer Halo 3 før kl.11 i kveld.. :(

Fri i morgen, noe som vil si at det blir døgning med halo 3 og masse digg! Aaahh, jeg gleder meg! :love:

Lenke til kommentar
vell nå har jeg fått svar fra Zailor, jeg kan forvente at jeg får spillet på fredag   :)   alt for seint etter min mening  :thumbdown: , da er det vell bare å gjemme seg under sengen og ta øreklokker på så er jeg sikret at jeg ikke blir spoilet  :roll:

 

EDIT: ble litt for mange smile fjes der det ikke burde være ;)

9571007[/snapback]

 

Si at du kødder nå, please..... Hivs jeg ikke får Legendary før fredag, ser jeg grunn til å klage til Zailor... Det er rett og slett for dårlig.....

 

ARGH!! :mad::mad::thumbdown:

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
vell nå har jeg fått svar fra Zailor, jeg kan forvente at jeg får spillet på fredag   :)   alt for seint etter min mening  :thumbdown: , da er det vell bare å gjemme seg under sengen og ta øreklokker på så er jeg sikret at jeg ikke blir spoilet  :roll:

 

EDIT: ble litt for mange smile fjes der det ikke burde være ;)

9571007[/snapback]

 

Si at du kødder nå, please..... Hivs jeg ikke får Legendary før fredag, ser jeg grunn til å klage til Zailor... Det er rett og slett for dårlig.....

 

ARGH!! :mad::mad::thumbdown:

9571154[/snapback]

Kødder ikke :mad: sitter her og trøste spiser mens jeg leser den j**** mailen flere gang nå :no:

Lenke til kommentar

Fanken og... Siste gang jeg bruker Zailor... Kunde supporten suger jo noe helt villt, brukte dem bare for de var en av de få som hadde inne når jeg bestillte...

 

Nei, her går det nok en klage til forbrukerrådet, for makan til elendig service skall en lete lenge etter....

 

Kan jo i det minste svare på e-mail henvendelser, og bare så det er sagt, så har jeg fortsatt ikke fått tracking nr på pakken.. Nei, huff, styrer klar av dem neste gang...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Hvor bor du hen Doffen45?

Bor du langt unna Øst-Norge? Sto nemlig på mailen at det ble forventet leveringstid på 3 dager i Øst-Norge og 4-5 i nord/vest-norge.

 

Edit: Skjønner btw ikke hvorfor dere er så sinte på Zailor. De har svart relativt kjapt på alle spørsmålene mine, og de kom med ordentlige svar i tillegg. De er kanskje litt trege, menmen.

 

Edit2: Noen som husker hvilket selskap som leverer for Zailor? Var det Posten eller noe ala DHL eller TNT?

Endret av Boffen90
Lenke til kommentar
Hvor bor du hen Doffen45?

Bor du langt unna Øst-Norge? Sto nemlig på mailen at det ble forventet leveringstid på 3 dager i Øst-Norge og 4-5 i nord/vest-norge.

 

Edit: Skjønner btw ikke hvorfor dere er så sinte på Zailor. De har svart relativt kjapt på alle spørsmålene mine, og de kom med ordentlige svar i tillegg. De er kanskje litt trege, menmen.

 

Edit2: Noen som husker hvilket selskap som leverer for Zailor? Var det Posten eller noe ala DHL eller TNT?

9571910[/snapback]

Jeg spurte zailor i går når jeg fikk Halo 3 LE, og i dag svarte de, det først brevet så stod det leveringsnummeret og litt annet info om pakken, så kom de med en ekstra e-mail der det stod at jeg kunne forvente pakken tidligst fredag.

 

Jeg er sint på Zailor fordi jeg ikke får spillet før tre dager etter releas, og det er alt for dårlig når jeg forhåndsbesilte det til releas. :hrm:

 

EDIT: Jeg bor vest.

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra jobb og rusla ut til postkassa for å hente dagens dose regninger, men jammen lå det ikke en polstra konvolutt der i tillegg:) Vel inne på kjøkkenet åpner jeg konvolutten, og trekker ut det jeg har skjønt er et spill. På coveret lyser det mot meg med store bokstaver:......NHL 2008! Vel, vel....får korte ventetiden med å knuse noen skaller hardt i vantet da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...